Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس صالحی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از تالار مرکزی ارومیه و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه امیدوار بودیم تا این تالار امسال به بهره برداری برسد، افزود: بخش زیادی از تجهیزات این تالار وارداتی است و بهره برداری از این طرح به دلیل شرایط ارز به تاخیر افتاد.
وی ابراز امیدواری کرد که منابع مالی و زمینه واردات تجهیزات مورد نیاز این تالار به زودی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا تالار مرکزی ارومیه جزو هشت تالار بزرگ کشور محسوب می شود و ساختمان آن در زمین به مساحت 12 هزار مترمربع و با 18 هزار مترمربع زیربنا احداث شده است.
این تالار دارای 2 سالن برای نمایش و موسیقی، بخش پلاتو و سالن بلک باکس، نگارخانه، پارکینگ و بخش های مختلف است؛ سالن موسیقی این تالار 430 نفر ظرفیت دارد و بزرگترین سالن آن نیز با ظرفیت یکهزار و 200 نفر احداث شده است.
7129/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب ارز زمین منابع مالی موسیقی واردات جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟