Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا حقیقی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود از پیوستن رضا قوچان نژاد، ستاره سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به باشگاه پرسپولیس خبر داد و به همین دلیل به او تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رضا حقیقی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود از پیوستن رضا قوچان نژاد، ستاره سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به باشگاه پرسپولیس خبر داد و به همین دلیل به او تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که فوتبال خود را از تیم فوتبال هیرنفین هلند آغاز کرده و بسیاری از تیم های مطرح اروپایی همچون سنت ترویدن، استاندارد لیژ و چارلتون اتلتیک سابقه فعالیت داشته و در ماه های اخیر نیز به تیم فوتبال آپول قبرس پیوسته است، در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر پیوستنش به تیم فوتبال پرسپولیس گرم شده است و انتشار این عکس از سوی بازیکن سرخپوشان این احتمال را بیش از پیش به حقیقت نزدیک می کند.

با پیوستن قوچان نژاد به پرسپولیس ضعف سرخ ها تبدیل به نقطه قوت شده و پرسپولیس با مثلث ترابی، علیپور و قوچان نژاد برای هر تیمی خطرناک خواهد بود، ضمن اینکه پرسپولیس منشا و شریفی را به عنوان 2 بازیکن تاثیرگذار خط حمله در اختیار دارد که تعداد مهاجمان این تیم را به عدد 5 رسانده و خیال برانکو را از گل زنی راحت می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قوچان نژاد پیوستن به پرسپولیس پرسپولیس خط حمله رویایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان حساب ویژه‌ای روی نفوذهای خود از سمت راست زمین در دیدار مقابل پرسپولیس داشت تا سپاهان را به گل برساند و مثل بازی رفت به برتری برسند، اما نمایش درخشان عبدالکریم حسن در جناح چپ خط دفاعی قرمزها مانع از نفوذ مدافع کناری طلایی پوشان شد.

شاید فقط یک بازیکن را بتوان در بین پرسپولیسی‌ها شاخص‌تر از بقیه دانست که عملکردش مقابل سپاهان کاملا به چشم آمد و بازی او جلب توجه زیادی کرد و حتی شاید اشاره داشت که او بهترین نمایش خود پس از پیوستن به قرمزها را در این بازی به اجرا گذاشت.

عبدالکریم حسن با عملکرد مطمئن و فوق‌العاده در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان که در سمت مقابل یکی از نقاط قوت سپاهان به‌شمار می‌رفت، کاری کرد تا بازیکنانی مثل رامین رضاییان نتوانند به خواسته خود برسند و راه نفوذ از آن سمت را بست.

مدافع چپ قطری پرسپولیس روی توپ‌های بلند و دفع توپ نیز عالی کار کرد و با اینکه تصور می‌شد سخت‌ترین بازی خود را پس از پیوستن به پرسپولیس داشته باشد، اما ستاره قرمزها مقابل سپاهان بود.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)