Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@22:37:17 GMT

کلوپ: مصدومیت صلاح در ابتدای فصل درمان نشده بود

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۹۶۸۶۹

کلوپ: مصدومیت صلاح در ابتدای فصل درمان نشده بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تایید کرد که مصدومیت شانه محمد صلاح در ابتدای فصل هنوز به طور کامل درمان نشده بود.

به گزارش "ورزش سه"، صلاح فصل گذشته در فینال چمپیونزلیگ، پس از برخوردی که با سرخیو راموس داشت، از ناحیه شانه دچار مصدومیت شد. برخورد جنجالی از نگاه بسیاری مثل فنون ورزش های رزمی بود و راموس به خاطر این اقدامش، مورد انتقادات شدیدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح با مصدومیت در جام جهانی شرکت کرد و نتوانست انتظارات را برآورده کند. ستاره مصری در ابتدای فصل شروع ضعیفی داشت ولی  رفته رفته روند خوبی را در پیش گرفت و در حال با 11 گل، در کنار هری کین، نزدیک ترین تعقیب کننده پیرامریک اوبامیانگ است. کلوپ تایید کرد که مصدومیت صلاح هنوز در مقطعی که دچار افت شده بود، هنوز درمان نشده بود.

 

 

 

 

او گفت:" صلاح هنوز آنقدری جوان هست که بتواند توانایی های جدیدی را به فوتبالش اضافه کند. موضوع فقط سرعت و زدن ضربات آخر نیست بلکه توانایی حفظ توپ بسیار مهم است. ولی برای این کار باید بدنتان کاملا آمده باشد و این تنها مشکل صلاح در ابتدا فصل بود. بخشی از بدن او هنوز آماده نبود. اگر کارتان در یک شرکت باشد و شانه تان صد در صد آماده نباشد مشکل خاصی نیست. اگر شما فوتبالیست حرفه ای باشید، 10 تا 15 درصد توانتان گرفته می‌شود. او هنوز فوتبالیستی کلاس جهانی است ولی ما باید صبر می‌کردیم تا مشکل او کاملا برطرف شود."

 

کلوپ در این فصل تغییراتی در پست صلاح ایجاد کرده و او را از کناره ها به میانه میدان منتقل کرده است. سرمربی آلمانی ادامه داد:" صلاح خیلی خوب بوده است. کم کم توانست با پست جدیدش کنار بیاید، البته پست او تفاوت زیادی با پست قبلی نداشت. او هنوز هم مثل روز اول انگیزه بالایی دارد."

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی) محمد صلاح

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشکسالی در 22 استان کشور! بارش‌ها 8.9 درصد کاهش یافت

از ابتدای سال آبی جاری تا ۱۳ اردیبهشت ماه بارندگی‌ها در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

به گزارش مهر، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۳ درصد مربوط به استان قزوین است.

پس از قزوین، استان‌های سمنان و تهران به ترتیب به رشد منفی ۴۱.۳ و ۳۹.۸ درصد در رده‌های دوم و سوم کمترین بارش‌ها در بازه اشاره شده قرار دارند. میزان کاهش بارش در تهران ۹۳.۵ میلیمتر بوده؛ این در حالی است که با وجود بارش‌های قابل توجه طی روزهای اخیر در کشور، اما همچنان بارش‌ها در ۲۲ استان منفی است. بارش‌ها در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش یافته است.

بیشترین بارش‌ها برای استان سیستان و بلوچستان با رشد ۵۴.۲ درصدی، یزد ۴۱.۵ درصد و خراسان جنوبی با ۱۹.۷ درصد ثبت شده است.

در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بارندگی در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • خشکسالی در 22 استان کشور! بارش‌ها 8.9 درصد کاهش یافت
  • چهره زن نئاندرتال ۷۵هزار ساله رونمایی شد (+عکس)
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟