Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@04:38:16 GMT

برگزاری سمینار گفتگوی ادیان و تمدن‌ها در جده

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۹۷۰۴۶

برگزاری سمینار گفتگوی ادیان و تمدن‌ها در جده

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الجزیره آنلاین؛ دبیرخانه سازمان همکاری‌های اسلامی در جده عربستان سمیناری با عنوان گفتگوی ادیان و تمدن‌ها ... ابتکارات، امکانات و افق‌ها با حضور سیاستمداران، پژوهشگران و اعضای دبیرخانه برگزار کرد.

در این کنفرانس به انگیزه‌های تاریخی موضوع گفتگوی ادیان، فرهنگ‌ها و تمدن‌ها پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوان السید، نویسنده لبنانی و استاد پژوهش‌های اسلامی در دانشگاه لبنان اعلام کرد که این سمینار به منظور بررسی چالش‌های پیش‌روی اسلام برگزار شده است.

وی در ادامه افزود: مقاله ساموئل هانتینگتون در مورد برخورد تمدن‌ها نقطه عطفی در تاریخ رابطه بین جهان اسلام و جهان به شکل کلی است و اندیشمندان مسلمان و برخی اندیشمندان غربی در طول دهه نود میلادی به بررسی این نظریه پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: گفتگوی ادیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین