Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری گلستان، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی اظهار کرد: به امور اراضی دستور دادیم که ویلاهای غیرمجاز در روستای زیارت در روزهای آتی قلع و قمع شود.

وی در خصوص بازدید از ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای زیارت افزود: همراه با مدیرکل امور اراضی و مدیر منابع طبیعی استان گلستان بازدیدی در زمینه ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفت و احکامی هم در جهت قلع و قمع ویلاهای غیرمجاز صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسینی خاطرنشان کرد: همچنین به امور اراضی دستور دادیم که گشت‌های خود را افزایش دهد تا به محض این که ساخت و ساز غیرمجازی صورت گرفت دستور تخریب را در همان لحظه از دادستانی بگیرند تا عملیات ساخت و ساز متوقف شود و ادامه پیدا نکند.

وی تصریح کرد: تمامی احکام صادر شده در خصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی بوده است.

کد خبر 4494327

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری گلستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با نزدیک شدن به موسم حج تمتع، معاینات پزشکی پیش از اعزام زائرین در ۱۰ شهرستان و در قالب ۳۹ کاروان با حضور ۹ نفر پزشک آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در یک‌ماه گذشته معاینات چهار هزار و ۸۸۰ نفر زائر اعزامی انجام شد، افزود: با ثبت لیست اسامی در سامانه پزشکی حج و زیارت، تاکنون ۸۵ درصد زائران جهت اعزام تعیین تکلیف شده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: زائرانی که مشکل حادی نداشته باشند و سلامت آنها جهت تشرف به حج احراز شود در سامانه پزشکی حج و زیارت تأیید می‌شود و برای ادامه مراحل ثبت نام به کاروان‌ها معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: زائرانی که نیاز به مصرف دارو دارند، اقدام به تأمین داروهای مورد نیاز سفر کنند و از زمان معاینات تا پایان سفر مراقبت‌های لازم را تحت نظر پزشک معاین و پزشک کاروان داشته باشند.

غریب آبادی در خصوص واکسیناسیون حجاج، اظهار کرد: مقدمات آن در حال انجام است و به محض ارسال واکسن به استان و دریافت دُزهای مورد نیاز آغاز خواهد شد.

کد خبر 6077012

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۷۰ درصدی شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در ایام نوروزی لرستان
  • ۸۰۰ روستای گلستان مددجوی فاقد مسکن ندارند
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • صدور سند برای 600 هزار مترمربع زمین کشاورزی بابل
  • صدور پروانه ساخت فیلم جدید برای رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته
  • ۱۴۶ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی بخش رودهن تخریب شد
  • دستگاه قضائی مازندران با متخلفان صدور غیرمجاز تغییر کاربری برخورد جدی کنند
  • تعیین وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج در گلستان
  • موافقت با صدور ۱۶۲ فقره سند اراضی کشاورزی در بابل
  • ۴۳۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در استان تهران شناسایی شد