Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@18:11:04 GMT

انتشار دو کتاب در جهرم

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۹۷۹۴۸

انتشار دو کتاب در جهرم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالحسین ابوطالبی معاون پژوهش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم گفت: کتاب" مژده وصل" به قلم حجت الاسلام زین العابدین دست داده با موضوع شرح رساله منازل السائرین خواجه عبدالله انصاری از عالمان و عرفای ایرانی سده پنجم هجری نوشته شده است.

وی افزود: این اثر در ۲ بخش و ۱۰ فصل، مشتمل بر ۳۲۴ صفحه و با یک هزار شمارگان توسط انتشارات مصلی جهرم چاپ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ابوطالبی ادامه داد: همچنین کتاب "حیات فکری و معنوی انسان" توسط حجت الاسلام عبدالحمید عارفیان، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی جهرم نوشته و از سوی انتشارات این دانشگاه منتشر شد.

معاون پژوهش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم گفت: این کتاب مشتمل بر ۱۴۸ صفحه و شامل موضوع‌هایی از جمله خدایابی، معاد، برزخ، بهشت و جهنم است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/م

انتشار کتاب در جهرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!