Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالیکه حدود دو ماه از دستور استانداری خراسان مبنی بر واگذاری مالکیت باشگاه پدیده می‌گذرد به نظر می‌رسد این پروسه دیگر به سرانجام می‌رسد و فردا جلسه سرنوشت سازی برای فروش باشگاه برگزار می‌گردد.این جلسه که بین استانداری خراسان، مسئولان شرکت پدیده مادر و مسئولان شرکت خصوصی که قرار است این باشگاه را خریداری کنند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این جلسه قرار بود روز گذشته برگزار شود که مسئولان شرکت پدیده با برگزاری جلسه فروش مخالفت کردند، اما به نظر می‌رسد آن‌ها بالاخره راضی به فروش باشگاه شان شدند و در جلسه فردا مقدمات واگذاری باشگاه به شرکت خصوصی شهر خودرو انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیسی‌ها درصدد جذب مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد

دلیل محرومیت بازیکن سابق تیم فوتبال پدیده چیست؟

صدرنشینی تیم فوتبال پدیده خراسان تثبیت شد

انتهای پیام / 

جلسه مهم برای انتقال پدیده 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

به گفته مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن، بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد برای ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح به فروش می‌رسد.

به گزارش ایسنا، جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی