Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در آخرین پیام حساب توئیتری سفارت آمریکا در بیروت از مراجعه کنندگان خواسته شده که برای دریافت آخرین اطلاعات و اخبار به صفحه وزرات خارجه این کشور در توئیتر مراجعه کنند.
بخش های گسترده ای از دولت فدرال آمریکا به دلیل اختلاف نظر «دونالد ترامپ» با کنگره بر سر بودجه سال آتی میلادی برای سومین بار طی دو سال گذشته تعطیل شد؛ رخدادی که در این بازه زمانی رکوردی قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسانه های آمریکایی گزارش داده اند که در تعطیلی کنونی 380 هزار کارمند فدرال مرخصی گرفته اند و 420 هزار نفر دیگر هم بدون حقوق کار می کنند.
6 اداره فدرال از جمله وزارت دفاع بودجه خود را به تصویب رسانده و تحت تاثیر قرار نگرفته اند اما 9 وزارتخانه دیگر و ده ها آژانس و سازمان کوچک دولتی در حالت معلق قرار دارند.
وزارتخانه های کشاورزی، تجارت، دادگستری، امنیت داخلی، وزارت کشور، حمل و نقل، خزانه داری و توسعه شهری اکنون تعطیل شده اند. همچنین تعدادی از نهادهای کوچکتر نیز در این فهرست قرار دارند.
چندی پیش «واشینگتن اگزامینر» اعلام کرده بود که بدهی دولت آمریکا به 21,516 تریلیون دلار رسید و طی سال مالی 2018 که 30 ماه سپتامبر به پایان رسید، بدهی دولت آمریکا 1,2 تریلیون دلار بیشتر شده بود.
در حالی که به گمان بسیاری از مردم جهان آمریکا ثروتمندترین کشور جهان است، می توان با توجه به جمعیت 325 میلیون نفری آمریکا، سهم هر آمریکایی از بدهی ها را متوسط 60 هزار دلار دانست.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم کشور را به ریل حکمرانی مردمی تغییر داد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام محمدی شامگاه شنبه در همایش تبیین جایگاه حساب ۱۰۰ امام در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: دهه ۶۰ مقطع حکمرانی مردمی در کشور بود که متاسفانه دولت های سه دهه اخیر این مسیر را به سمت دولتی شدن تغییر دادند.

وی خاطرنشان کرد: در دهه اول انقلاب گروه های جهادی با محوریت جهاد سازندگی و بهره گیری از امکانات خود روستائیان عمران و آبادانی را آغاز کردند و کارهای مناسبی نیز در این مدت انجام شد.

فرماندار مشگین شهر افزود: بعد از گذر از دهه اول انقلاب ما از این رویه شایسته فاصله گرفتیم و دولت ها در یک اشتباه استراتژیک امور مردمی را به نام دولت مصادره کرده و هزینه های سنگینی را بر دوش دولت گذاشتند.

محمدی بیان کرد: این رویه مدیریتی در هیچ جای دنیا پاسخگو نیست چرا که بهره گیری از ظرفیت مردمی می تواند کشور را در مسیر و ریل توسعه قرار دهد.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم برعکس این جریان حکمرانی مردمی را در اولویت قرار داد و در این مدت سعی شده تا از ظرفیت بسج و جهاد سازندگی استفاده شده و بسیاری از کارها با محوریت مردمی به سرانجام برسد.

فرماندار مشگین شهر به آثار سوء برخی از اقدامات تکنوکرات ها در دولت اصلاحات اشاره و اظهار کرد: نمونه این حرکت نامناسب برگزاری مسابقاتی با نام جام رمضان بوده که به خالی شدن مساجد در ایام ماه رمضان منجر شد و روزه داری هیچ سنخیتی با ورزش سنگین ندارد.

محمدی ادامه داد: ما در شهرستان مشگین شهر با همکاری ساکنان روستاها و بخش ها آسفالت ریزی و اصلاح شبکه آب را با مشارکت مردمی انجام می دهیم تا کار به سرعت و به نفع مردم به سرانجام برسد.

وی ضرورت احیای حساب ۱۰۰ امام و بهره گیری از این ظرفیت را یادآور شد و بیان کرد: از محل حساب ۱۰۰ امام برای حفظ آبروی خانوارهای نیازمند بیش از ۱۵ میلیون تومان کمک شده تا پرداختی اجاره و رهن این خانواده ها با تعلل روبرو نشود.

فرماندار مشگین شهر خاطرنشان کرد: مشگین شهر جزو ۴۰ شهرستان هدف شورای عالی جهاد سازندگی است و سعی مان بر این است تا ۶۰ میلیارد تومان اعتبار از این محل با هدف محرومیت زدایی منطقه مشگین شهر جذب کنیم.

محمدی افزود: در کنار حساب ۱۰۰ امام بنیاد مسکن طرح های عمرانی متعددی را در روستاها در حال اجرا دارد که همراهی گروه های جهادی، بنیاد علوی، کمیته امداد و سایر نهادها زمینه و بستر توسعه و تقویت اجرای این طرح ها را مهیا کرده است.

کد خبر 6083882

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • وحشتناک‌ترین سلفی دنیا را ببینید | تصویر معنادی که سفارت ایران در لبنان منتشر کرد
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته
  • اتوبان‌ یازدهم اسلام‌آباد «ایران» نام گرفت + جزئیات
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • ایران نام اتوبان پاکستان می‌شود
  • پاکستان نام یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد را به «ایران» تغییر داد
  • خصلتی که کافران یهود را به خونخواری و جنگ‌افروزی کشاند
  • دولت سیزدهم کشور را به ریل حکمرانی مردمی تغییر داد