Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@04:42:15 GMT

استقبال علی کریمی از نصب دوربین های ویدئو چک

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۹۹۱۳۸

ساعت 24- نصب دوربین های ویدئو چک سطح قضاوت داوران را بالا خواهد برد و اشتباه‌های داوری کاهش می‌دهد.

علی کریمی، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با نصب دوربین های VAR)ویدئو چک)  موافق هستم و  این سیستم ویدیوئی تاثیر زیادی در قضاوت های داوران ما خواهد داشت.

وی با اشاره به  تحقیقات علمی در تمام دنیا افزود: این فناوری  در ورزشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد تا اشتباهات داوری به حداقل برسد و حق هیچ تیمی از بین نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم سپیدرود با بیان اینکه حتی خود داوران نیز از این سیستم استقبال خواهند کرد، اظهار داشت: این سیستم در کیفیت قضاوت داوران تاثیر بسیاری دارد و سطح قضاوت داوران را بالا خواهد برد.

کریمی اعلام جذب و خروج هر بازیکن در سایت ها و کانال های مختلف را  تکذیب کرد و گفت: هیچ بازیکنی به صورت رسمی به این تیم اضافه یا جدا نشده است.

وی با اشاره به اینکه هرگونه جذب بازیکن از طریق منابع رسمی و سایت باشگاه به اطلاع هواداران خواهد رسید، افزود: ما به دنبال تقویت تیم و جذب بازیکن هایی که به این تیم کمک کنند  هستیم تا در ادامه ی فصل بتوانیم با قدرت بیشتری در نیم فصل دوم لیگ را ادامه دهیم.

سرمربی تیم سپیدرود درباره ی علت اضافه شدن حسین کعبی به کارد فنی این تیم گفت: وی  90بازی ملی دارد و به علت اختلاف سنی با بازیکنان می تواند تاثیر زیادی در روحیه ی تیم سپیدرود داشته باشد .

علی کریمی با اشاره به ادامه دار بودن کشمکش های بعضی از سرمربیان لیگ برتر با سرمربی تیم ملی در این روزها افزود: فدراسیون فوتبال در این امر مقصر است و باید رییس فدراسیون فوتبال به این کار در کشمکش ها پایان دهد.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا تصریح کرد: امیدوارم تیم ملی بعد از چهل سال قهرمان آسیا شود و دل مردم ایران و هواداران را شاد کند.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها

دریافت 19 MB

به گزارش همشهری آنلاین، اعضای تیم برای این بانوی پرسپولیسی که در دیدار قبل هم در ورزشگاه حاضر بود و تیم را حمایت کرد آرزوی سلامتی کردند.

کد خبر 849215 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال اوسمار ویرا ورزش باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم