Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال درباره تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر  تیم ملی فوتبال فلسطین در یک بازی دوستانه قبل از جام ملتهای آسیا اظهار کرد: بله تفاوت در اینجاست و همه بازی ها را نگاه می کنم و از پیشرفت حریفان مطلع هستم و فلسطین تیم خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نه تنها این بازی برای تیم و بازیکنان ما آماده باش خوبی بود  بلکه تمام کسانی که در ایران هم بودند فهمیدند که جام ملت ها مثل خوردن چیز کیک یا برشی از کیک نیست که راحت باشد. 

چرا توقع قهرمانی در جام ملتهای آسیا را نداشته باشید؟ 

کی‌روش درباره اینکه شناختی از تیم ملی فلسطین وجود ندارد و انتظارات از تیم ملی درست است، گفت: شما در ۴۰ سال گذشته هر سال در جام ملت‌ها برنده شدید  و  هر بار در این رقابتها شرکت کردید به قهرمانی رسیدید  پس چرا این مرتبه توقع قهرمانی نداشته باشید؟  به هیچ عنوان این طور نیست و جام ملتهای آسیا مسابقات سختی است که تیم‌هایی می‌توانند به موفقیت برسند که مشق شب‌شان را خوب انجام داده باشند و از لحاظ آماده سازی کارها را به خوبی انجام داده باشند.  چهار تیمی می‌توانند به مرحله پایانی برسند که سرمایه‌گذاری مناسب، کار پایه‌ای مناسب، رفتار و نگرش خوبی از خود نشان دادند و آماده سازی مناسبی داشتند. خداوند تیم‌هایی را که خوب تمرین نکرده باشند و خوب آماده‌سازی نکنند تنبیه می‌کند. البته من و بازیکنان تیم ملی به این مسائل عادت کرده‌ایم. 

سرمربی تیم ملی تصریح کرد:‌  البته من و بازیکنان تیم ملی به این مسائل عادت کرده‌ایم و زمانی مسابقات شروع شد همه سعی و تلاش خود را می کنیم.

به بازیکنانی که در سلامت کامل هستند باید اعتماد کنم 

کی‌روش درباره اینکه  با توجه به مصدومانی که دارید دغدغه اصلی تان برای تعیین و ترکیب تیم اصلی چیست؟ گفت: دغدغه اصلی من این است که یکی، دو بازیکن اصلی و مهم ما مصدوم هستند و  من تحلیل عمیقی انجام دادم  اما کاری از دست من برنمی‌آید. پس از این تحلیل و بررسی عمیق باید اعتماد کنیم به بازیکنانی که سلامت کامل دارند و کار را خوب انجام بدهند زیرا درباره مصدومان کاری از دست ما برنمی‌آید.به هر حال  ۴۸ ساعت تا اعلام لیست نهایی وقت داریم و  فردا بررسی پزشکی‌های بیشتری را انجام خواهیم داد و البته بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و جلسه تمرینی خوبی بود و بازیکنان توانستند موقعیت های خوبی خلق کنند و فوتبال خوبی ارائه کردند. امیدواریم بتوانیم شرایط را بهتر کنیم . 

نگران نباشید احوال بازیکنان به زودی خوب می شود 

کی‌روش بیان کرد: به خصوص  باید از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار انجام دهم. واقعیت مطلب این است که بازیکنان در حال حاضر در درون خوشحال نیستند و وقتی بازیکنان و اعضای کادر فنی خوشحال نباشند به طور حتم  نمی‌توانند  بهترین عملکرد را نشان بدهند.  مهم این است که بتوانیم از نظر روحی فضای تیم را بهبود ببخشم و شرایط بهتری از نظر روحی پیدا کنیم به خصوص  به خاطر هواداران و اینکه باید شرایط‌مان بهتر شود.  در حال حاضر بازیکنان از درون غمگین هستند بنابراین نمی‌توانند بهترین عملکردشان را داشته باشند. البته نگران نباشید به زودی خوب خواهند شد. 

بیشتر بخوانید: 

ریکاوری بازیکنان تیم ملی پس از بازی مقابل فلسطین

دشمنان ذهنی کارلوس کی روش شناسایی شدند

تغییر پست مدافع استقلال در تیم ملی فوتبال ایران/ بازگشت چشمی به هافبک دفاعی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار مقابل ترکمنستان، اظهار کرد: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان بخاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم، این تیم سرمربی بسیار خوبی دارد. اما باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود.   وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند، چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.   قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند؟ گفت: آنهایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می‌آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسئله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود.   وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند، اما زمین برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند، اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما بخاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد، اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود، اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهند در این زمین‌ها بازی برگزار شود.

دیگر خبرها

  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود / مچ پای بازیکنانم خون آلود شد
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • قلعه‌نویی: این بازی را با پاهای خون‌آلود بردیم
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد
  • قلعه‌نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود!
  • قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند