Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر لغو کنسرت یکی از هنرمندان بومی اظهار کرد: متاسفانه این گروه هنری قدری عجله کرده و پیش از صدور مجوزهای لازم برای کنسرت، اقدام به تبلیغات برای برگزاری کنسرت خود کرده‌اند که این موضوع تخلف است.     محمد محمدپور در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌ شرقی با بیان این‌که مطالب منتشر شده مبنی بر "لغو کنسرت این هنرمند برای چندین بار متوالی" هرگز صحت نداشته و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همیشه مجوزهای لازم برای کنسرت گروه‌های هنری را صادر کرده است، افزود: در حال حاضر نیز صدور مجور کنسرت برای این گروه هنری پروسه‌ی عادی و قانونی خود را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این گروه هنری منتظر نشدند تا صدور مجور برای کنسرتشان پروسه قانونی را طی کند و سپس تبلیغ کنند. مطالب نادرستی هم که در این خصوص در فضای مجازی منتشر شده کاری غیرمتعارف است.     وی با بیان این‌که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای هنرمندان و تمامی گروه‌های هنری مجوزهای لازم را صادر می‌کند، تاکید کرد: ما محدودیتی برای صدور مجور به ویژه برای موسیقی‌های بومی نداریم، اما فرآیند صدور مجوز زمان‌بر بوده و باید روال عادی و پروسه قانونی خود را طی کند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب آذربایجان شرقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تبلیغات فضای مجازی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا ۹ اردیبهشت برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این ۲ استان سفر می‌کند.

سمیعی در این سفر که با همراهی مسؤول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی انجام می شود، ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر ۲ روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 6090001 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود