Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به برودت هوا و بارش برف و یخبندان، مدارس برخی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی تعطیل اعلام شد.

جعفر پاشایی افزود: روز سه شنبه ۴ دی ماه در نوبت صبح، مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی روستایی شهرستان مرند تعطیل و همچنین شروع فعالیت مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهری در این شهرستان با یک ساعت تاخیر انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ابراز داشت: کلیه مدارس روستایی و مقاطع مدارس ابتدایی و استثنایی و دبستان شهری در شیفت صبح نظرکهریزی تعطیل و دوره های متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح شروع به فعالیت می کنند.

پاشایی تصریح کرد: در منطقه خاروانا نیز مدارس استثنائی، پیش دبستانی و دبستان شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل و دوره های اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ شروع به فعالیت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: مدارس استثنایی، پیش دبستانی و دبستان شهری و روستایی منطقه هشترود هم در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

کد خبر 4494483

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف تعطیلی مدارس تعطیلی مدارس ابتدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعت کاری ادارات آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای، ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان را تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه، ساعت کاری همه دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های عمومی، سازمان‌ها، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و شهرداری‌های استان تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۸.۱۵ صبح تا ۱۴.۳۰ و در روز‌های پنج‌شنبه تا ۱۳.۳۰ خواهد بود.

همچنین ساعت آغاز به کار ادارات مذکور در روز‌های پس از شب‌های قدر (شنبه ۱۱ فروردین و چهارشنبه ۱۵ فروردین) از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شش فوتی در تصادفات شهری ایام نوروز در آذربایجان شرقی
  • فوت ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان آذربایجان شرقی
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • فعالیت مراکز غربالگری هیپوتیروئیدی نوزادان در شهرستان مراغه
  • سینماهای ایران در این تاریخ‌ها تعطیل است
  • برنامه تعطیلی سینما‌ها در شب‌های قدر
  • برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر
  • اعلام ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌ شرقی تا پایان ماه رمضان
  • تغییر ساعت کاری ادارات آذربایجان شرقی