Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز برهانی فر با تصریح این نکته که سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه در گرو نحوه عملکرد تمامی اقشار اعم از مسئولین، اساتید، کارکنان و دانشجویان است، گفت: « بیان خواسته ها و مطالبات معقول دانشجویان در مسیر رشد دانشگاه سبب خرسندی و افتخار است؛ اما این بدان معنی نیست که هر مطالبه ای قابل بیان و پیگیری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که برخی مطالبات به اعتبار دانشگاه خدشه وارد می کند و اولین اولویت مدیریتی در دانشگاه حفظ اعتبار علمی و فرهنگی دانشگاه است.»

وی با تاکید بر اینکه قانون بایستی اجرا شود و فراتر از آن عملی پذیرفتنی نیست ادامه داد: «قصور و سوء استفاده در هیچ زمینه ای قابل اغماض نیست و تنها دلایل معقول، علمی و تخصصی قابل استناد می باشد.»

دکتر برهانی فر با اشاره به اینکه ابزار بیان مطالبات، مشکلات و خواسته های برحق دانشجویان در واحد کرج مهیاست افزود: «یکی از آفت های جامعه دانشگاهی، تمایل به سهل گیری و عدم پیگیری مناسب در رفع مشکلات و معضلات از سوی دانشجویان است و در این زمینه ارزیابی ها و نظارت های سیستم مدیریتی بر اساس داده ها و اطلاعات دانشجویی بسیار کارا خواهد بود.»

رئیس واحد کرج همچنین با اشاره به اینکه استاندارهای آموزشی حائز اهمیت است به مسائل مربوط به نحوه آموزش و برنامه ریزی آموزشی در دانشکده روان شناسی پرداخت و از دانشجویان خواست در این راستا با مسئولان دانشکده همراه باشند.

نشست مذکور در ادامه سلسه نشست ها و بازدیدهای دوره ای و مستمر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از بخش ها و دانشکده های مختلف این دانشگاه صورت گرفت.

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نشست های دانشجویی دانشکده روانشناسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نشست های دانشجویی دانشکده روانشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ به همت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، ۶۵ استاد نمونه کشوری امسال معرفی شدند، که در بین آنها سه استاد دانشگاه اصفهان، یک استاد دانشگاه صنعتی اصفهان و یک استاد دانشگاه کاشان حضور دارند.
اعضای هیات علمی نمونه دانشگاه اصفهان علی ربانی استاد گروه علوم اجتماعی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، زهره حجتی استاد دانشکده علوم زیستی و فناوری و حسن سبزیان استاد دانشکده شیمی این مرکز علمی هستند.
حسین شریعتمداری، استاد پیشکسوت دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز به‌عنوان یکی از استادان نمونه کشوری معرفی شده است.
استاد نمونه معرفی شده از دانشگاه کاشان نیز محسن نیازی عضو هیات علمی گروه علوم اجتماعی این دانشگاه است.
بر اساس این لیست استان اصفهان از نظر تعداد استادان منتخب پس از تهران، رتبه دوم را (همراه با آذربایجان شرقی) در اختیار دارد.
تعداد اعضای هیات علمی نمونه کشوری امسال در مقایسه با سال گذشته ۱۰ نفر بیشتر شده است و ۶ استاد نمونه از بانوان هستند.
استادان نمونه کشوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ۳۱ دانشگاه و با توجه به شاخص‌ها و سوابق آموزشی و پژوهشی و در گروه‌های آموزشی علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی و هنر و معماری انتخاب شدند.
اصفهان با حدود ۲۰۰ هزار دانشجو، هفت هزار و ۲۰۲ عضو هیات علمی و ۱۸۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی، دومین استان دانشگاهی کشور است.

دیگر خبرها

  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری