Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@21:07:31 GMT

شایعات تکذیب شده درباره آیت‌الله خاتمی

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۹۹۹۲۰

‍‍‍‍‍‍

فارس نوشت: آیت‌الله سید احمد خاتمی عضومجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران یکی از چهره‌هایی است که همواره در تیررس شایعه‌پردازان قرار داشته است. در ادامه به تعدادی از شایعاتی که در طول این چند ساله علیه وی منتشر شده اشاره می‌شود.

* زنازاده بودن نوزادی که مادرش موسیقی گوش داده باشد

چند سال پیش  به نقل از آیت‌الله خاتمی شایعه ای منتشر شد با این مضمون که اگر زنی در حال شیردادن بچه موسیقی گوش دهد زنازاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه تهران ضمن تکذیب این شایعه عنوان کرد که اصلا چنین حرفی از یک مسلمان برمی‌آید؟

* تغییر واحد پول ایران از ریال به «عفیر»

همچنین به نقل از آیت‌الله خاتمی شایعه‌ شده بود که وی پیشنهاد تغییر پول ایران از ریال به «عفیر» که الاغ پیامبر است را مطرح کرده است.

وی در این باره عنوان کرد که من تاحالا از کلمه «عفیر» استفاده نکردم و تا چند وقت پیش هم اصلا نمی‌دانستم نام الاغ پیامبر عفیر است چه برسد که بخواهم چنین پیشنهادی را بدهم!

* شایعه برج‌سازی فرزند آیت‌الله خاتمی

آیت‌الله خاتمی در پاسخ به شایعه برج‌سازی پسرانش آیت‌الله خاتمی هم میگوید که اصلا من پسری ندارم که برج‌ساز باشد و یا بخواهم برایشان برج بسازم.

* شایعه خون ریختن برای حجاب

ادعای دیگری که درباره این عضو مجلس خبرگان مطرح بوده این است که وی عنوان کرده برای حل شدن مسئله حجاب باید خون ریخته شود.

آیت الله خاتمی معتقد است  این صحبت به دلیل تفسیر اشتباه از صحبت هایش مطرح شده است. صحبت های وی را در این باره مشاهده می کنید:

* شایعه سفارش کار برای دامادها

آیت الله خاتمی همچنین در رابطه با  شایعه سفارش کار برای دامادش هم گفت: اهل قسم نیستم، اما اگر قرار باشد که قسم بخورم اینجاست، بنده آقای نوبخت را فقط اوایل دوران ریاست جمهوری آقای روحانی یکی دوبار در مجلسی دیدم و از آن زمان تاکنون او را ندیدم و رابطه‌ تلفنی هم نداشتم. این را آقای نوبخت باید بگویند، والله چنین نبوده است. به صراحت می‌گویم پستی که به داماد داده شده است بخاطر خاتمی نبوده چرا که من مشی و خط فکری ام مشخص است.

(البته داماد آقای خاتمی که در سازمان برنامه و بودجه حضور دارد برادر عروس محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه است )

* توئیتر منتسب به آیت‌الله خاتمی

صفحه و یا صفحاتی در تویئتر به نام آیت الله خاتمی به وجود آمده است که وی در گفت و گوی اخیرش انتساب تمام این صفحات توئیتری به خودش را تکذیب کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات

به گزارش ورزش سه، او با این استوری ضمن اعلام شکایت از یک رسانه در این باره چنین نوشته است: دیگه سکوت نمی‌کنم، همه چیز قانونی توسط وکیلم داره پیگیری و انجام میشه.

در شایعه‌ای که چندی پیش در فضای مجازی وایرال شده بود، همسر سابق قایدی پیش از متارکه به مسائلی متهم شده بود که حالا او تصمیم گرفته به آنها واکنش نشان بدهد.

دیگر خبرها

  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟