Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@10:47:43 GMT

تلف شدن ۱۰ هزار مرغ با مصرف غذای مسموم

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۰۰۰۴۸

تلف شدن ۱۰ هزار مرغ با مصرف غذای مسموم

خبرگزاری ایسنا: دکتر احمد امیری افزود: این تلفات مربوط به یک مرغداری مرغ تخم گذار ۵۰ هزار قطعه‌ای بوده که به واسطه مسمومیت غذایی ۱۰ هزار قطعه آن تلف شد.

وی با اشاره به دفن بهداشتی طیور تلف شده افزود: عملیات دفن بهداشتی با همکاری و هماهنگی شبکه بهداشت و اداره محیط زیست انجام شد.

امیری یادآوری کرد: مکان دفن بهداشتی حیوانات باید دور از محل سکونت مردم و همچنین مزارع کشاورزی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان جوانرود به پرورش دهندگان دام، طیور و آبزیان توصیه کرد: در صورت بروز هرگونه مشکل و تلفات در گله و یا وقوع بیماری، مراتب را با تلفن ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه اطلاع دهند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تلف شدن مرغ غذای مسموم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج

اصلانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج گفت: در راستای نظارت‌های بهداشتی بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان آوج از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، یک باب قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز دام پلمب شد.

وی افزود: ذبح دام فقط باید در کشتارگاه انجام شود تا مراحل معاینه دام زنده قبل از کشتار و بازرسی بهداشتی لاشه دام در کشتارگاه انجام و پس از تایید سلامت وارد مراکز عرضه شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج به عموم مردم توصیه کرد: در هنگام خرید گوشت قرمز به مندرجات لیبل روی لاشه دقت کنند که تاریخ مصرف آن منقضی نشده باشد و در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ با اداره کل دامپزشکی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فواصل بهداشتی دامپزشکی مانعی برای مجوز‌های دامداری و پرورش طیور
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان