Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ شهردار فردوسیه با اعلام این خبر افزود : ایجاد فضاهای آموزشی علیرغم این که از وظایف شهرداریها نیست اما با توجه به اهمیت این موضوع و ایجاد فضای آموزشی مناسب برای آینده سازان شهر شهرداری خود را مسئول این موضوع دانست و در راستای ایجاد مدرسه 15 کلاسه در شهرک ثامن الائمه شهر فردوسیه اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : با اجرایی شدن این مدرسه مناسب انشااله نیازهای آموزشی در این منطقه مرتفع خواهد شد تا فرزندان عزیز شهر فردوسیه در این منطقه بتوانند از امکانات آموزش مناسبی استفاده کنند.

شهردار فردوسیه گفت : خوشبختانه عملیات اجرایی این پروژه آموزشی هم اکنون در حال اجراست و سازوکارهای مناسب  آن در راستای پیشرفت پروژه پیگیری و هر هفته از آن بازدید می گردد

وی در پایان سخنان خود افزود:  امیدواریم با اجرایی شدن این مدرسه ، پروژه های بیشتری در آموزش و پرورش با کمک خیرین و مردم عزیز شهر فردوسیه عملیاتی  کنیم.

 

خبرنگار: الهه حمزه ای

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش شهرداری مدرسه برنا فردوسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های شهرستان ساری و میاندورود با حضور منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور، بابایی کارنامی نماینده مجلس شورای اسلامی، نوبخت و طالبی فرمانداران شهرستان‌های ساری و میاندورود، قبادی شهردار ساری و سلامی مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد. ‎

در این دیدار عنوان شد تا با توجه ویژه و اساسی به منویات رهبری در تحقق شعار سال و الگوگیری از سیاست‌های دولت مردمی و خدمتگزار سیزدهم و تاکیدات موکد استاندار مازندران، مسیر توسعه، بالندگی و پیشرفت آینده شهرستان‌های ساری و میاندورود بر مبنای وحدت، همدلی، معنویت، اخلاق و رفاه عمومی به نفع مردم شکل گیرد.

همچنین در این جلسه به بررسی آخرین وضعیت عملیات تکمیل نهایی پروژه نیروگاه زباله سوز، عملیات احداث جاده ساری به تاکام، پروژه پل تا پل، عملیات اجرایی کنارگذر شمالی ساری (پل سه راه جویبار)، پارک جنگلی شهید نوبخت، آخرین وضعیت مصوبات سفر ریاست جمهوری در شهرستان‌های ساری و میاندورود، معضلات حوزه کشاورزی و آبی شهرستان‌های ساری و میاندورود پرداخته شد و بنا شد تا با تخصیص منابع مالی مقتضی با دستور معاون اجرایی رئیس جمهور اقدامات مبسوطی پیرامون عملیات تکمیل نهایی این پروژه‌ها صورت گیرد.


در پایان نیز مطرح شد که جهش تولید با مشارکت مردم از مسیر اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود هر منطقه می‌گذرد لذا بنای ما نیز در شهرستان‌های ساری و میاندورود مولدسازی منابع راکد و کم بازده و مقابله با سوداگری در راستای رشد تولید و تحقق شعار سال است.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است