Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ناصر محمدخانی پیشکسوت سابق تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس پیرامون رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و آخرین وضعیت تیم ملی به خبرنگاران برنا گفت: کی ‌روش مربی بسیار بزرگی است و تمام اختیارات تیم ملی در دست او است، بگذریم از این موضوع که وظیفه فدراسیون بود که برای او حدود اختیارات تعیین‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به هر حال فدراسیون در این چند سال هر چه که او خواسته برایش فراهم کرده و ما بسیار امیدواریم او بتواند با دانشی که دارد و با استفاده از بازیکنانی که در تیم ملی هستند یک جام را بعد از ۸ سال به کشور ما بیاورد.
 وی افزود: چند سال است که در رنکینگ فیفا تیم اول آسیا هستیم و باید در این رابطه شایستگی خود را ثابت کنیم و نشان دهیم حقمان بوده که هر ماه در رتبه نخست رنکینگ فیفا در قاره کهن ایستاده‌ایم.
محمدخانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره  گروه تیم ملی در جام ملت‌ها عنوان کرد: تیم ملی در جام ملت‌ها در گروه سختی قرار ندارد و مطمئن هستم ما می‌توانیم به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کنیم، اما مهم این است که در مراحل حذفی بتوانیم حریفان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم، ما در جام جهانی نشان دادیم که قدرتمند هستیم و حالا می‌توانیم در آسیا نشان دهیم که بازی‌های خوب در جام جهانی اتفاقی نبوده و ایران تیم قدرتمندی است.
لژیونر سابق فوتبال ایران در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: مردم و تمامی اهالی فوتبال از این تیم انتظار قهرمانی دارند. اگرچه فینالیست شدن آن هم در این دوره کار ساده‌ای نیست اما تیمی که برای قهرمانی می‌رود  به قدرت حریفان روبرو فکر نمی‌کند و روی کارایی خودش حساب می کند، ما خاصیت و قابلیت قهرمانی مقتدرانه در آسیا را داریم.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم نیز تصریح کرد: انصافاً پرسپولیس با توجه به محروم بودن از پنجره نقل و انتقالاتی کار بزرگی را انجام داد. خوشبختانه ما الان سروش رفیعی، مهدی ترابی و شیری را به پرسپولیس اضافه کرده‌ایم، اما من معتقدم برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا باید تیم را بیشتر تقویت کرد که نگران محرومیت و یا مصدومیت بازیکن خاصی نباشیم.
وی در پایان پیرامون قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نیز گفت: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و برانکو خیلی هوشمندانه تیم را هدایت می‌کند اگرچه تنها در فینال لیگ قهرمانان آسیا من معتقدم پرسپولیس می‌توانست بهتر بازی کند و حتی اگر ما درآنجا یک گل می زدیم و سه گل می‌خوردیم وضعیت فرق می‌کرد و ما قهرمان آسیا می‌شدیم به هر حال پرسپولیس امسال شانس زیادی هم در قهرمانی لیگ برتر و هم در تکرار فینالیست شدن در آسیا را دارد و برانکو ثابت کرده کارش را بلد است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس کی روش خبرگزاری برنا برانکو مهدی ترابی سروش رفیعی جام ملتهای آسیا مهاجم سابق پرسپولیس ناصر محمد خانی مهاجم سابق تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال و پرسپولیس جز معدود تیم‌های دولتی و لیگ برتر به حساب می‌آیند که ردیف بودجه مشخصی ندارند و باید از طریق درآمدزایی هزینه‌های جاری را تامین کنند. اما دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر یا شخصی است یا ردیف بودجه مشخص از سوی ارگان‌های دولتی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. این در حالی است که محبوب‌ترین تیم‌ها در فوتبال ایران و استقلال و پرسپولیس هستند. دو تیمی که شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهند و در تولید محتوا و ایجاد شادی و نشاط برای جامعه به خصوص جوانان می‌توانند از همه تیم‌های لیگ برتر تاثیرگذارتر باشند.

سرانجام آنهم به لطف سخت‌گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است تیم‌های استقلال و پرسپولیس در یکی دو روز آینده واگذار شوند. استقلال به شرکت‌های پتروشیمی و پرسپولیس به بانک‌ها. از این پس این دو تیم لیگ برتر دیگر دغدغه مالی نخواهند داشت و با خیال آسوده‌تر می‌توانند برای رسیدن به اهداف فنی برنامه ریزی کنند.

این تصمیم البته که باید سال‌ها و حتی دهه‌های قبل‌تر گرفته می‌شد. به این خاطر که نه دولت از این دو تیم حمایت مالی می‌کرد و نه اجازه می‌داد آن‌ها از همه راه‌های درآمدزایی برای تامین هزینه‌های جاری خود استفاده کنند. مشکلات مالی در این دو تیم آنقدر آزار دهنده است که خیلی از بازیکنان برای برتن کردن پیراهن تیم آبی یا قرمز به دلیل مشکلات مالی منصرف می‌شوند و حتی فصل گذشته استقلال به بهانه مشکلات مالی شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

در فوتبال حرفه‌ای مهمترین و مطمئن‌ترین راه درآمدزایی حق پخش است که در ایران سازمان صدا و سیما با وجود پخش انحصاری همه بازی‌های لیگ برتر ریالی به باشگاه‌ها نمی‌دهد.

با این اتفاق دوران زجر استقلال و پرسپولیس به پایان می‌رسد. همواره این دو تیم از طریق اسپانسر تنها نیمی از هزینه‌های جاری را تامین می‌کردند و ظرفیت بیشتر از این وجود نداشت. به همین خاطر سالهاست که شاهد انباشت بدهی‌ها در این دو تیم هستیم. اما به نظر قرار است یک بار برای همیشه این مشکل حل شود و از این پس آب خوش از گلوی اعضای دو تیم پایین رود. البته که باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر این سخت گیری و الزام دو باشگاه به رعایت فیرپلی مالی تشکر کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است