Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@23:25:44 GMT

همایش خانواده موفق برگزارشد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۰۰۶۰۱

همایش خانواده موفق برگزارشد

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ در دومین هفته فرهنگی شهرداری فردوسیه همایش خانواده موفق با حضور جمع کثیری از شهروندان با هدف تربیت و آموزش در حسینیه عشاق العباس برگزارشد.

محمدرضا کرمی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری فردوسیه با اعلام این خبر گفت: با توجه به برگزاری دومین هفته فرهنگی در شهر فردوسیه و با برنامه ریزی هایی که صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه های متنوعی برای شهروندان اجرا شد که همایش خانواده با موضوع تربیت و آموزش با سخنرانی کارشناس مجرب دکتر صیادت قدم موثری در زمینه تحکیم بنیان خانواده بود که با استقبال جمع کثیری از شهروندان روبرو شد.

خبرنگار: الهه حمزه ای

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران خانواده شهرداری برنا فردوسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان

مدیر منطقه ۸ شهرداری قم گفت: خرید و فروش و عقد قرارداد تجاری در منطقه پردیسان نیازمند استعلام از شهرداری منطقه هشت است.

علیرضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: شهروندان پردیسان که در حال استفاده تجاری از املاک خود هستند، تا پایان اردیبهشت برای تعیین تکلیف املاک خود و گرفتن مجوز تجاری فرصت دارند.

وی با اشاره به هماهنگی منطقه هشت شهرداری قم و کمیسیون ماده پنج استان برای صدور مجوز تجاری دائم در املاک پردیسان افزود: این موافقت با شروطی صورت گرفته است و املاک از نظر امکان اخذ مجوز تجاری باید امکان سنجی شوند.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به اینکه برخی شهروندان برای اخذ مجوز تجاری املاکی مراجعه می‌کنند که دارای این شروط نیست، خاطرنشان کرد: پس از پایان مهلت یک‌ماهه، املاک تجاری که شامل این طرح نشوند و مجوز نداشته باشند، پلمب خواهند شد.

مظفری اضافه کرد: بر همین اساس از شهروندان انتظار داریم هنگام خرید و فروش یا عقد قرارداد اجاره تجاری در پردیسان، حتماً از شهرداری منطقه هشت استعلام بگیرند.

کد خبر 745746

دیگر خبرها

  • زمین‌های قولنامه‌ای نخرید
  • تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز