Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید رضا مسیحا» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تولید امسال آبزیان زینتی به علت اجرای طرج های آموزشی، ترویجی و توسعه مهارتی در مقایسه با مدت مشابه پارسال 20 درصد افزایش یافته است.
وی اظهارداشت: ماهی زینتی تولیدی محلاتدر 20 گونه و در سطح 5 واحد تکثیر پرورش داده شده است.
مسئول شیلات جهاد کشاورزی محلات افزود: مهمترین گونه های آبزیان زینتی پرورشی در محلات شامل پلاتر، اسکار ،گوپی دالر، پرت، دیسکوز، سنکو، مونی، فلاور و آنجل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسیحا بیان کرد: بچه ماهی های زینتی پرورشی از کشورهای تایلند و مالزی و استان های اصفهان و کاشان به کارگاه های پرورشی محلات وارد می شود و برای عرضه در بازارهای داخلی و خارجی تکثیر و پرورش می یابد.
وی با بیان اینکه 16 درصد از میزان ماهیان زینتی کشور در محلات تولید می شود، خاطرنشان کرد: این شهرستان از نظر تنوع تولید ماهیان زینتی رتبه اول کشور و از نظر میزان تولید بعد از استان اصفهان در جایگاه دوم قرار دارد.
محلات واقع در جنوب استان مرکزی با 55 هزار نفر جمعیت، قطب تولید سنگ تزئینی ساختمان، ماهیان زینتی، گل و گیاه زینتی و تریکو است.
7277/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب استان اصفهان استان مرکزی تایلند جهاد کشاورزی مالزی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس

رضا فزونی تصریح کرد: در حال حاضر نسل سی و یکم مرغ مادر بومی پارسه در مرکز اصلاح نژادی شمس آباد جوجه ریزی شده است و با توجه به روند پلاک گذاری جوجه‌ها، رکوردبرداری از این جوجه‌ها آغاز شده است. 

این مقام مسئول اظهار کرد: آمار‌های مربوطه بر اساس رکورد‌های گله مادری و اطلاعات شجره نامه و همچنین جوجه‌های نسل جدید برداشت و پس از تحلیل و ارزیابی آماری و اصلاح نژادی، انتخاب مرغ و خروس‌های والدی نسل بعد صورت می‌پذیرد. 

با توجه به بهبود قابل توجه صفات اقتصادی مرغان بومی که طی سنوات متمادی حاصل شده و از طرفی به دلیل پتانسیل ژنتیکی بالای تولیدی این نوع از مرغان که در سطح روستا‌ها توزیع شده است می‌توان به بخش قابل توجهی از نیاز‌های بازار تخم مرغ و گوشت سفید دست یافت

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس