Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی اسفراین در روز سه شنبه، در آخرین گزارش پایگاه استنادی تامسون روتیرز (ISI-ESI) دکتر «محمد حاتمی»، در فهرست یک درصدی دانشمندان برتر دنیا جای گرفت.
دکتر حاتمی، استادیار گروه مهندسی مکانیک این مجتمع است که پیش از این 2 دوره به عنوان پژوهشگر برتر استان خراسان شمالی و پنج دوره پژوهشگر برتر این مجتمع شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی دارای 120 مقاله نمایه شده در اسکوپوس، چهار جلد تالیف و ترجمه کتب فارسی و لاتین، هشت طرح پژوهشی در ارتباط با صنعت و نیز 9 مقاله پراستناد است.
پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز که به معرفی دانشمندان برتر دنیا پرداخته و هر 2 ماه براساس آخرین تحولات در شبکه علم بین الملل به روز می شود، مرجع علمی گزینش دانشمندان برتر جهان است.
آی.اس.آی برای انتخاب دانشمندان برتر دنیا، تعداد استنادهای صورت گرفته به پژوهش های محققان دنیا در 10 سال اخیر را بررسی و آنان را در 22 رشته موضوعی طبقه بندی کرده و به معرفی یک درصد برتر از هر رشته می پردازد.
بر اساس آخرین اطلاعات استخراج شده از این نهاد علمی تاکنون مجموعا 228 ایرانی به عنوان طلایه داران برتر علم شناخته شده اند.
مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در سال 91 تاسیس شد که هم اکنون دارای 13 رشته فنی و مهندسی با 51 عضو هیات علمی و حدود 2 هزار دانشجو است.
5132/7189
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب آموزش عالی جهان خراسان شمالی دانشجو صنعت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم

ایسنا/بوشهر  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم و افزایش دوبرابری ظرفیت انتقال آب به این شهرستان خبرداد.

 ابوالحسن عالی گفت: خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم به طول ۹.۷ کیلومتر و با هفتصد میلیارد ریال اعتبار در دست احداث است.

وی بیان کرد: از مجموع عملیات پروژه یاد شده ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ فولادی اجرا خواهد شد.

عالی ادامه داد: پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب پروژه جهاد آبرسانی در دست احداث است و براساس برنامه باید تا تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: در اجرا پروژه یاد شده تاکنون 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی اظهار کرد: اتمام این پروژه در ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهر دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد لذا بر همین اساس تلاش می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی افزود: امید است با نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی شاهد تقویت پایداری آب شرب در این مناطق باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • الگوی مهاجرت دانشمندان در جهان چیست؟ / فاصله جغرافیایی کم‌تر؛ احتمال انتقال دانش بیشتر
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • دانشمندان جوان این مرز و بوم زمینه ساز پیشرفت های علمی شده اند
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند