Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباس مظفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست، حوالی ساعت 18 روز دوشنبه /سوم دی/ در کیلومتر 18 مسیر ارتباطی زنجان - میانه و بر اثر برخورد رخ به رخ 2 دستگاه خودروی سواری پیکان و پژو، اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه این تصادف رانندگی سه نفر مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: انحراف به چپ از جانب راننده خودروی سواری پیکان، علت این حادثه رانندگی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مظفری ادامه داد: حادثه دوم نیز حوالی ساعت 24 شب در کیلومتر 25 باند جنوبی آزاد راه زنجان - قزوین و بین 2 دستگاه خودروی سواری پژو و کشنده تریلر، رخ داد که سرنشین خودروی سواری که زنی 80 ساله بود بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.
وی با بیان اینکه خودروی سواری با قسمت عقب کشنده تریلر درحال حرکت، برخورد کرده بود افزود: این تصادف رانندگی به علت خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی سواری، اتفاق افتاد.
به گزارش ایرنا، دوم دی ماه جاری نیز براثر برخورد رخ به رخ 2 دستگاه خودروی سواری در مسیر ارتباطی خدابنده - ابهر، چهار نفر کشته و 2 نفر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
طی 9 ماه امسال قریب 174 نفر بر اثر سانحه رانندگی رخ داده در مسیرهای مختلف ارتباطی این استان جان خود را از دست دادند.
استان زنجان از پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی برخوردار است که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب آزاد راه بزرگراه پژو خستگی و خواب آلودگی دی ماه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان