Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری استانی نخبه پرور است گفت: هفت نفر از نخبگان استان راهی جشنواره منطقه‌ای رویش زاگرس و زردکوه در استان ایلام شدند.

«مجتبی بنیادیان» امروز (دوشنبه ۴ دی) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: استان چهارمحال و بختیاری با داشتن استعدادهای بی نظیر در حوزه اختراعات یکی از استان های نخبه پرور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: هفت نفر از نخبگان استان راهی جشنواره منطقه‌ای رویش زاگرس و زردکوه در استان ایلام شدند.

 

بنیادیان بابیان اینکه جشنواره منطقه‌ای رویش زاگرس و زردکوه در استان ایلام برگزار می شود: بیش از ۸۰ اختراع پس از بررسی داوران به این جشنواره راه یافتند.

 

وی استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، اصفهان، قم، مرکزی و یزد ۱۰ استانی هستند که در جشنواره منطقه‌ای رویش زاگرس و زردکوه حضور دارند.

 

بنیادیان یادآور شد: جشنواره منطقه‌ای رویش زاگرس و زردکوه در ۱۳ حوزه مهندسی الکترونیک و کنترل، برق و قدرت، کامپیوتر و IT، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، شیمی، نفت، گاز و پتروشیمی، مهندسی پلیمر، مهندسی مواد و متالوژی، کشاورزی، صنایع غذایی، پزشکی و تجهیزات پزشکی و علوم دارویی برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا وحدت حوزه و دانشگاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد آمریکا مجلس ایران خبرگزاری شبستان شب چله هفته پژوهش مخترع بنیاد نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری