Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@08:17:31 GMT

اخراج گسترده کارگران یک شرکت در بندر ماهشهر

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۰۱۵۲۵

ایرنا نوشت: محسن بیرانوند دوشنبه شب اظهار داشت: این شرکت به دلیل مشکلات مالی و ناتوانی در پرداخت حقوق و دستمزد ناچار به اخراج این تعداد از کارگران خود شده است.

وی افزود: طبق پیگیری انجام شده، این شرکت ضمانت نامه ای نزد بانک تجارت دارد که در صورت تامین اعتبار از سوی این بانک تا حدودی می توان مشکل مالی شرکت لوله سازی ماهشهر را حل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند ادامه داد: طی روزهای آینده جلسه ای با مدیران بانک تجارت برگزار می شود تا در صورت بررسی موضوع و امکان تامین مالی مشکل مالی کارخانه مذکور برطرف شود.

وی بیان داشت: مشکل شرکت لوله سازی ماهشهر از طریق استانداری خوزستان پیگیری شده و درخواست تشکیل جلسه کمیسیون کارگری نیز در استان ارائه شده تا بتوان در این نشست به مشکلات کارگران این شرکت رسیدگی کرد.

به گزارش ایرنا برخی کارگران شرکت لوله سازی ماهشهر اظهار داشتند این شرکت تابستان امسال نیز حدود 100 نفر از کارگران خود را اخراج و تعدیل کرده است.

گفته می شود کارخانه مذکور در پنج ماه اخیر هیچ تولیدی نداشته است، در حال حاضر 170 کارگر در این شرکت شاغل هستند که با توجه به توقف تولید، سرنوشت نامشخصی دارند. شرکت لوله سازی ماهشهر که لوله های قطور فولادی تولید می کند در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهردر استان خوزستان واقع است .

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک طرح آموزشی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌های و ظرفیت‌های آنها نبوده است.

وی افزود: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

زلفی‌گل عنوان کرد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

وزیر علوم ابراز کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز شنبه (هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴ و نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج از برنامه‌های این سفر است.

همچنین نشست آمایش آموزش عالی با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها، نشست با اعضای هیات علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری