Web Analytics Made Easy - Statcounter

خزعلی گفت: اسلام در مقابل کفر پیروزیش قطعی است اگر در کوتاه مدت محقق نشود در بلند مدت صورت می‌گیرد؛از برکات انقلاب علاوه بر پیروزی داخلی، بیداری اسلامی در جهان و عدالت‌ خواهی و جنبش عدالت خواهان در جهان است که به پیروزی نهایی عدل با ظهور منجی منجر می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛  کبری خزعلی عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درمیدان جنگ نظامی، اقتصادی و  فرهنگی که حضور داریم و به حمد الله علی رغم همه تلاش‌های دشمن انقلاب اسلامی درخششی دارد که کل کشورها از ایران الگو برداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن به قدرت جمهوری اسلامی امروز اعتراف می‌کند و خواستار همراهی جمهوری اسلامی در منطقه در زمان تصمیم گیری است؛اگر جمهوری اسلامی موضع دیگری داشت آنها مجبور به همراهی، سکوت ،عقب نشینی و فرار که شاهد آن از سوریه و عراق و افغانستان بودیم.

وی با اشاره به آیه از قرآن گفت:  قیام کنید و قیامتان جهت دار و برای خدا باشد؛زمانی قیام ها برای خدا نباشد برای پست و مقام یا از روی تنبلی و غفلت باشد؛ قطعا شکست خواهیم خورد.

خزعلی ابراز کرد: اسلام در مقابل کفر پیروزیش قطعی است اگر در کوتاه مدت محقق نشود در بلند مدت صورت می‌گیرد؛از برکات انقلاب علاوه بر پیروزی داخلی، بیداری اسلامی در جهان و عدالت‌ خواهی و جنبش عدالت خواهان در جهان است که به پیروزی نهایی عدل با ظهور منجر می‌شود.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب عنوان کرد: انقلاب به تدبیر امام  مردم با دست خالی در مقابل ارتش شاه ایستاد؛اگر ماهم اسلحه دست می‌گرفتیم جنگ داخلی شکل می‌گرفت؛ما  قلب ارتش را تسخیر کردیم و با دلها باید کار شود.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به پیشرفت‌های کنونی ایران افزود: اوایل انقلاب با وجود تحریم در سلاح‌های نظامی ، ما خود سازنده سلاح شدیم و در علم و در زمینه پزشکی و بهداشتی پیشرفت کردیم. الان در زمینه موشک چنان پیشرفت کرده‌ایم که آمریکا و  اسرائیل را تهدید می‌کنیم.  اوایل انقلاب با وجود تحریم توانستیم جنگ را اداره کنیم الان فضای مجازی نباید میان ارزش‌های انقلاب و نسل جوان رخنه ایجاد کند.

وی گفت: در دهه‌های اول انقلاب آنقدر در اقتصاد قوی بودیم با وجود جنگ جامعه را اداره کردیم  گندم صادر می‌شد؛اما الان با گذشت ۴۰ سال از انقلاب چرا باید برنج ، میوه و .. وارد شود؛رمز پیروزی ما در اوایل انقلاب اطاعت از دستورات رهبری بود.

خزعلی افزود: بعد از رحلت امام راحل  پای آژانس‌های سازمان ملل به ایران باز شد؛در برنامه توسعه اولین گامی که برای زن و خانواده  برداشته شد کنترل جمعیت که هیچ کدام از علما و امام راضی نبودند ۱۰ تا ۱۵  سال شاهد سقوط جمعیت بودیم. بالا بردن سن ازدواج به بهانه اتمام تحصیلات از دیگر برنامه‌ها بود.

وی برطبق آمار سازمان ملل گفت: رشد اقتصادی ، رشد علمی و فرهنگی ما در دهه  اول انقلاب از همه کشورهای جهان بیشتر است؛در اوج جنگ سال ۶۵ برای زن و خانواده عالی ترین جایگاه در نظر گرفته شد .

خزعلی با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت:  بر طبق این سند در بحث آموزش روش تدریس باید عوض شود و آنچه مورد تایید یونسکو است باید ارائه شود؛ متاسفانه در بعضی مدارس شاهد تدریس اشتباه سند ۲۰۳۰ هستیم.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد : چنانچه هر گونه رفتار اشتباه  و خطایی از سوی نهادهای دولتی مشاهده کردید به مسئولین اطلاع رسانی کنید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالحسین خسروپناه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در رابطه با اجرای مصوبه جدید کنکور، گفت: مشکل جدی که در الگوی سابق کنکور داشتیم این بود که دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم دیگر اعتنایی به درس نداشتند و تمام هم و غمشان کنکور و تست زنی بود، بنابراین روش آموزش، حافظه محوری شده بود در حالیکه باید تفکر محوری و مبتنی بر تفکر و خلاقیت باشد.

وی افزود: همچنین در روش قبلی معلم جایگاه خود را از دست می‌داد و مافیای کنکور از این شرایط به سود می‌رسید چرا که بار سنگین هزینه‌ای برای خانواده‌ها ایجاد می‌شد.

خسروپناه ادامه داد: با توجه به تأکید نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادوار قبل به شورا که پیشنهاد ورود به این موضوع را دادند، این مصوبه اجرا شد و با این مصوبه دانش آموزان توجه و عنایت ویژه‌ای پیدا کردند و حرمت معلمان هم حفظ شده است.

دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: البته ما باید مدارس دولتی را آنقدر تقویت کنیم که عدالت آموزشی شکل بگیرد، در کنکور گذشته آمار نشان از حضور جدی دانش آموزان مدارس دولتی در میان رتبه‌های برتر کنکور داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است