Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان دوشنبه شب در دیداری با مدیر بندرامیراباد و بررسی وضعیت عمرانی و راههای این منطقه افزود: بندر امیرآباد به دلیل اتصال به روروریلی و دسترسی آسان به جاده و راه آهن از ظرفیت خوبی در حمل و نقل برخوردار است.

وی با اعلام اینکه رشد مناسب تخلیه و بارگیری بندرامیرآباد در بین بنادر شمالی بیانگر تلاش همه جانبه در این بندر است؛ گفت: این رشد بیانگر اقدامات خوبی است که در بندر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران افزود: در بخش صادرات بعنوان یکی از اولویت های مهم استان شاهد جهش مناسبی بودیم که باید از ظرفیت های بندر در این بخش استفاده کرد.

رازجویان بیان داشت: بندر امیرآباد به دلیل واردات و صادرات و ترانزیت کالایی که انجام می شد و همچنین وجود صنایع مختلف تولیدی، نقش مهمی در توسعه استان دارد و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

 وی با اشاره به راههای در دست ساخت منتهی به بندر همچون راه رستمکلا به بندر و راه ورکلا پنبه جوله گهرباران ساری به بندر یادآور شد: در این بخش هم اعتبارات مناسبی اختصاص یافته است و امیدواریم با اتمام این راهها شاهد توسعه بیشتر در این بخش باشیم.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران افزود: وجود تقاطع غیر همسطح و روگذر در محور امیرآباد از ضرورت های مهم است که در دهه فجر کلنگ زنی می شود.

رازجویان گفت: در کنار آسفالت راهها و بهینه سازی، باید ایمنی راهها هم مورد توجه قرار گرفته و علائم هشدار دهنده در سطح جاده هایی که تردد کامیون ها و وسائط نقلیه سنگین است؛ نصب شود تا سلامت افراد تضمین شود.

کد خبر 4494610

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران بندر امیرآباد ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی عسکری روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت،در نشست راه‌اندازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره در بندر خرمشهر اظهار کرد: بندر خرمشهر دارای یک ترمینال مسافری دریایی به نام خلیج فارس با ۶ هزار متر مربع مساحت و ۲ پست اسکله است که روزانه می‌تواند به ۲ هزار و ۵۰۰ مسافر خدمات‌دهی کند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با تاکید بر اینکه خط دریایی خرمشهر به کویت فعال است گفت: بندر خرمشهر آمادگی کامل برای برقراری خط مسافری دریایی از خرمشهر به بصره و برعکس را در سریعترین زمان ممکن دارد.

عسکری خاطرنشان کرد: وجود نظام تعرفه‌ای مناسب، جذاب و شفاف برای بازاریابی و ترغیب تردد مسافران از طریق تردد دریا با اعطای تخفیف ۹۰ درصدی در هزینه حقوق و عوارض شناورهای مسافری ایرانی و خارجی از امکانات قابل توجه موجود در بندر خرمشهر است.

خبرنگار؛یوسف منصوری

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901065

دیگر خبرها

  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • «استاد غلامیان» در تربیت گوهرتراشان نقش بسزایی داشته است
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود