Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@09:43:29 GMT

قتل مشکوک راننده کامیون با 3 گلوله در آبادان

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۰۲۱۴۲

حوادث رکنا: راننده کامیون در یک سناریوی معمایی با شلیک 3 گلوله مرگبار در آبادان به قتل رسید.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز گذشته در تماس با ماموران پلیس Police آبادان ماجرای یک تیراندازی مرگبار در روستای رمیله اطراف آبادان مخابره شد.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان همراه بازپرس ویژه قتل Murder در صحنه جرم Crime حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان در گام نخست پی‌بردند که مرد 45 ساله که راننده یک کامیون است هدف 3 گلوله مرگبار  تفنگ کلت کمری قرار گرفته است و عامل جنایت Crime پس از قتل پا به فرار Escape گذاشته است.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده پس از تحقیقات فنی در صحنه جرم دستور داد تا جسد راننده کامیون به پزشکی قانونی منتقل شود و تجسس‌های پلیسی از سوی برای دستگیری عامل جنایت و افشای راز تیراندازی مرگبار از سوی ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مرد تهرانی خود را گریم می کرد تا با خیال راحت کار های شیطانی اش را انجام دهد+ عکس ماجرای حکم قطع انگشت متهم در زندان مرکزی مشهد رقصیدن باران کوثری و آزاده صمدی در یک تئاتر جنجال به پا کرد + فیلم محل ذبح الاغ ها برای فروش گوشتش کجاست؟! / فیلمی که جنجال کرد آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بین 3 مرد گیر کرده ام / به مرد پلید حق السکوت دادم تا ماجرای مرا به شوهرم نگوید اینجا کمپ ترک اعتیاد فردیس است نه اردوگاه نازی‌ها!+عکس افراد ناشناس با چاقو به مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه حمله کردند+ عکس پرونده تلخ اعدام عامل گروگانگیری مرگبار رضا 8 ساله ارتباط پنهانی سرمربی مشهور سرخ پوشان جنجال آفرید+ تصاویر خواننده خوش صدای ایرانی برای سلامتیش دست به دامان دعانویس‌ها شد+ عکس ازدواج همزمان خواهران 2 قلو با یک پسر جنجال به پا کرد + عکس خودکشی برادرم مقابل چشمانم خیلی دردناک بود / می خواهم به ترکیه بروم نماینده جنجالی سراوان در بیمارستان بستری شد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents پلیس Police جنایی قتل Murder جرم Crime جنایت Crime فرار Escape پزشکی اخبار حوادث قتل آبادان گلوله مرگبار راننده کامیون عکس پسر فیلم زندگی مرد من بیمارستان عجیب ازدواج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبح امروز، تیتر «گزارش یک شهروند از قتل عام درختان توسط شهرداری» در فضای مجازی خبرساز شد. در این فیلم، نشان داده می‌شود که تعداد زیادی درخت، در ضلع غربی باغ موزه قصر، درست در مجاورت دیوار نیروی انتظامی، این درخت‌ها قطع شده اند.

 رکنا خبر داد این درختان دچار آفت و خشک شده بودند. برای این درختان در کمیسیون ماده ۷، مجوز قطع صادر شده است. 

مشخص شده است که این قطع درختان، به جهت رفع خطر، به منظور آسیب نرسیدن به شهروندان انجام شده است.

منبع: رکنا

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد (فیلم)
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت