Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - عضو تیم ملی تپانچه ایران با بیان اینکه رکوردهایش در اردو و لیگ دسته یک تیراندازی کشور حتی از نفرات ملی پوش و تیراندازان لیگ برتر هم بهتر است، ابراز امیدواری کرد که در ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی قرار بگیرد.

«محمد علی پساویده» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شروع سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم تپانچه اظهار داشت: در حال انجام تمرینات بسیار خوبی زیر نظر مربیان خارجی هستیم ولی من در کنار این تمرینات، به صورت شخصی هم تمرین می کنم تا در بالاترین سطح آمادگی باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه به تازگی به اردوی تیم ملی دعوت شده است، افزود: پیش تر هم به این اردوها دعوت شده بودم اما جز برای مسابقات قهرمانی آسیا که سال 95 به میزبانی تهران برگزار شد هیچگاه در ترکیب اصلی تیم ملی نبوده ام.
پساویده اضافه کرد: البته برای پوشیدن لباس دایمی تیم ملی علاوه بر امتیاز رکوردها شاخص های دیگری همچون تکنیک، روحیه مدیریت ذهن و رکوردهای مسابقات لیگ نیز اهمیت دارد و همه بازیکنان تلاش می کنند تا به بهترین وجه در تمرینات حضور یابند.
وی اعزام تیم ملی به مسابقات تدارکاتی و اردوهای برون مرزی را عاملی بسیار مهم در آمادگی بیشتر تیراندازان عنوان کرد و گفت: شاید یک تیرانداز در اردوها رکوردهای بالایی داشته باشد اما مادامی که در مسابقات برون مرزی و بین المللی شرکت نکند و در کنار تیراندازان برتر جهان قرار نگیرد، نمی تواند در شرایط روحی روانی مناسب قرار گرفته و به خوبی ذهنش را مدیریت کند.
این تیرانداز تبریزی ادامه داد: حضور بیشتر در مسابقات برون مرزی، سنگینی جو مسابقه را برای هر تیراندازی ساده و قابل تحمل می کند و همین مساله موجب موفقیت بیشتر تیراندازان ایرانی می شود.
پساویده گفت: حمایت جدی تر مسئولان ورزش از رشته پر مدال تیراندازی می تواند دغدغه ذهنی تیراندازان در تامین معاش را در سطح قابل توجهی کاهش دهد، زیرا یکی از دلایلی که مانع از ادامه حضور افرادی مثل من در اردو می شود نگرانی برای معاش خانواده است.
به گفته این تیرانداز در صورتی که هماهنگی مناسبی بین فدراسیون و محل کار ورزشکاران صورت گیرد، حضور ورزشکار در تمرینات مانع از دریافت حقوق آنان نخواهد شد و تیرانداز با اطمینان خاطر و آرامش روند تمرینی را پیگیری می کند.
تیم ملی تیراندازی ایران در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی در حال آماده سازی برای حضور در مسابقات جام جهانی و انتخابی بازیهای المپیک است.
رقابت های جام جهانی تیراندازی از اسفند ماه سالجاری در هند آغاز می شود و آخرین جام جهانی شهریور ماه سال آینده در شهر ریو در برزیل برگزار خواهد شد.
البته هنوز مشخص نیست که آیا تیم های ملی تیراندازی ایران به این رقابت ها اعزام خواهند شد یا خیر و فدراسیون تیراندازی هم در این خصوص اطلاع رسانی نکرده است.
ورزشی **1828**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيراندازي تيم ملي تپانچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی ایران در بخش تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد امین رهسپار از خوزستان ۲- ابوالفضل نعمتی از تهران ۳-آتیلا محمدرضایی از آذربایجان غربی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا و خانم توکلی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد