Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@00:11:51 GMT

فعالیت ۵۶ کانون فرهنگی مساجد در شاهرود

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۰۲۴۰۸

فعالیت ۵۶ کانون فرهنگی مساجد در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان رضا مهدیان،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود امروز 4 دی در نشست با مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان از فعالیت ٥٦ کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: این کانونها زمینه مناسبی را برای اجرای برنامه‌های مختلف شهرستانی و استانی توسط این مراکز فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: بازدید از کانون های فرهنگی و هنری مساجد به ویژه مناطق محروم و روستایی در دستور کار این اداره است که به صورت هفتگی انجام می شود و فعالیت های آن ها تا حد امکان مورد حمایت قرار می گیرد.

حجت الاسلام محمدرضا حدادیان، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان سمنان نیز در این جلسه گفت: نشست و جلسه تخصصی با نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی توسط دبیرخانه کانون های مساجد شهرستان شاهرود پیگیری شود و هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم افزایش سطح کمی و کیفی برنامه های استانی و کشوری افزود: برای تحقق این امر لازم است یک کانون معین در شهرستان به عنوان مجری برگزار کننده فعالیت‌های استانی و کشوری در نظر گرفته شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان سمنان نیز با تقدیر از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شاهرود یاداورشد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان فعالیت خوبی دارند و توانسته‌اند نیمی از سرانه سالانه استان سمنان را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن مهدیان شاهرود کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود

سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: در این جشنواره در مقطع متوسطه ۴۰۰ دانش آموز در قالب ۲۰ تیم و در مقطع ابتدایی هزار دانش آموز در قالب ۴۰ گروه با هم رقابت کردند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)