Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاویدیار گفت:به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد و با همکاری اتاق اصناف ۵ صنف از مجموعه های خدمات خودرویی استاندارد سازی می شوند

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد، «محمد جایدیار» گفت:مشاغل مربوط به امور خودرویی همواره از سوی شهروندان و مسئولین شهری، مشاغلی پرسروصدا و اغلب آلاینده به حساب می آیند، گاهی آلاینده صوتی و گاه آلاینده بهداشتی و این آلایندگی ها گاها موجبات نارضایی شهروندان را در پی داشت و همین مهم مسئولین شهری را برآن داشت تا چاره ای برای ساماندهی اینگونه مشاغل، در محیطی خارج از مناطق مسکونی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد ادامه داد:اما در این میان مشاغلی وجود دارند که نه مزاحمند و نه چشم آزار، نه سروصدا ایجاد میکنند نه هوا را آلوده، بلکه جنبه خدماتی، آن هم خدمات گاها فوریشان میطلبد که به مناطق مسکونی نزدیک تر هم باشند البته با رعایت یکسری استانداردهای لازم.

 

جاویدیار افزود: با اشاره به اینکه این سازمان مشاغل آلاینده را تا پایان امسال در مجتمع های خدمات خودرویی ساماندهی خواهد نمود، اظهار داشت: مشاغل خودرویی که نیاز به حضورشان در شهر و در نزدیکی مناطق مسکونی بیشتر احساس می شود گر چه شامل این ساماندهی و انتقال نمی شوند اما مشمول رعایت استانداردهای تعیین شده توسط این سازمان و اتاق اصناف می باشند، هم به جهت رفاه حال شهروندان و هم برای زیبا ماندن سیمای شهری، آن هم با رعایت حداقل قوانین.

 

سخنگوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: مشاغل تحت نظر اتحادیه باطری و استارت و دینام ، برق اتومبیل ، شیشه و آینه آتومبیل ، تعمیر و فروش لاستیک و همچنین تعمیر و فروش موتور سیکلت و دوچرخه ، ضمن اهتمام به رعایت کامل قوانین و ضوابط شهرداری، نظام صنفی، انتظامی، بهداشتی، ایمنی و زیست محیطی، شامل این استاندارد سازی خواهند بود.

 

وی افزود: در همین زمینه و در راستای اجرایی نمودن این استاندارد سازی، جلسه ای حول همین موضوع با حضور معاون ساماندهی مشاغل، سرپرست اداره کمیسیون بند بیست، مسئول امور استاندارد سازی سازمان، رئیس کمیسیون ساماندهی اتاق اصناف، روسای ۵ اتحادیه صنفی، رئیس امور شهری و معاون اجرایی منطقه ۱۱ شهرداری مشهد در محل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد برگزار شد و منطقه ۱۱ شهرداری به عنوان آغاز گر این حرکت تعیین گردید.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: وحدت حوزه و دانشگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان ایران مجلس آمریکا شب یلدا سوریه حماسه 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی خدمات خودرویی استانداردسازی ساماندهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتی معابر، رفع آب‌گرفتگی در۱۰ نقطه شهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه بارشی در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در چهار ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و بلوار سفیر امید آب‌گرفتگی ایجاد شده رفع شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: بیشتر آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود کردن مسیر آب توسط زباله است که برخی شهروندان به دلیل رعایت نکردن این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آب‌گرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 747559

دیگر خبرها

  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • استانداردهای خودرویی کشور ۱۲۰ گانه شد