Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل بیمه مرکزی از صدرو بیمه نامه الکترونیکی در کشور خبر داد. به گزارش بلاغ، غلامرضا سلیمانی در حاشیه افتتاح شعبه صندوق تامین خسارت‌های بدنی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سطح کشور برخی از سوانح و تصادف ساختگی داریم که خسارت‌های را دریافت کرده که از نظر ما منصفانه نیست.

وی با اعلام اینکه به لحاظ رسمی برای این موارد پرونده رسمی وجود ندارد، بیان کرد: برخی از افراد به نوعی خسارت بیشتر مطالبه می‌کنند و حتی برخی‌ها بدون خسارت نسبت به درخواست خسارت اقدام می‌کنند که ما به عنوان خسارت متقلبانه این موضوعات را مطرح می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل بیمه مرکزی و رئیس شواری عالی بیمه خاطرنشان کرد: بررسی اولیه انجام دادیم که 20 درصد خسارت‌های که اعلام می‌شود تخلف یا متقلبانه است که به دنبال کاهش این موضوع هستیم که بنا داریم با ابزارهای نوین جلوی این کار را بگیریم.

وی بیان کرد: در بخش شخص ثالث به دنبال صدور بیمه نامه‌های الکترونیکی هستیم و حتی نسبت به نصب دستگاه‌های سخت و نرم‌افزاری اقدام کنیم که جلوی خسارت‌های نادرست را بگیریم به این دلیل که وقتی دستگاه به صورت نرم‌افزار و سخت‌افزار روی ماشین نصب کنیم به نفع بیمه شده و شرکت‌های بیمه‌ای است.

وی در خصوص پرداخت خسارت ها، ادامه داد: بخشی از خسارت‌ها پرداخت و جبران شده است.

رئیس کل بیمه مرکزی در مورد بیمه شخص ثالث، تصریح کرد: قانون بیمه شخص ثالث یک قانون مترقی است که پوشش‌های خوبی برای مقصرین و زیان دیده‌های حوادث دارد و به رفاه مردم کمک می‌کند.

سلیمانی افزود: یکی از ویژگی‌های قانون جدید بیمه شخص ثالث هر سال نیاز به خرید مردم برای الحاقیه نیست.

وی اظهار کرد: رئیس قوه قضاییه هر سال نرخ بیمه را افزایش می‌دهد تا سقف بیمه‌نامه را شرکت‌های بیمه و مازاد بر سقف را صندوق پرداخت می‌کند که این باعث افزایش حجم پرونده‌ها شده است.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به اینکه امسال در حوادث رانندگی در کشته‌ها و مصدومان در کل کشور رشد داشتیم، گفت: این امر باید یک دغدغه ملی شود و همه مدیران ذیربط برای این تغییر آن برنامه‌ریزی و فکر کنند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار
شد.

در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.

همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.

در این جلسه علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.

کد خبر 6097508

دیگر خبرها

  • هزینه بیمه ماشین در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • آغاز به کار نخستین مدرسه ترافیک کشور در کرمانشاه با ابتکار پلیس
  • صدور ۸۰ میلیون بیمه نامه
  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه
  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری