Web Analytics Made Easy - Statcounter

'جاوید عیدانی' روز سه شنبه به ایرنا افزود: بازدید چشمگیر گردشگران داخلی و توریست های خارجی از دهکده جهانی خرانق در جریان جشنواره زردک، بی نظیر بود و نشان از ظرفیت بالای منطقه در گسترش صنعت گردشگری است.
وی اضافه کرد: یکی از اصلی ترین اهداف و محورهای جشنواره زردک که در روزهای پایانی آذر ماه درمحل کاروانسرای خرانق شهرستان برگزار شد محور گردشگری بود که این مهم با استقبال و حضور گردشگران و توریستهای خارجی محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار با بیان اینکه بافت منحصر بفرد خرانق شهرستان اردکان و قلعه باستانی این روستا به عنوان یکی از منسجم ترین ارگ های موجود در ایران محسوب می شود اظهار داشت: این بخش، همه ساله توجه تعداد زیادی از گردشگران و توریست ها را به خود جلب می کند.
عیدانی تصریح کرد: برگزاری جشن ها و جشنواره ها نظیر جشنواره زردک به شناساندن هرچه بیشتر ظرفیت های خرانق کمک می کند.
نخستین جشنواره زردک با هدف آشنایی بیشتر مردم با روستای خرانق و تداوم شادی و نشاط اجتماعی در این روستای تاریخی و توریستی برگزار شد.
مراسم نمادین برداشت و شستشوی زردک، افتتاح نمایشگاه، رونمایی از پوستر خرانق، اجرای برنامه‌های بومی و محلی از جمله بخش‌های اجرایی این جشنواره بود.
روستای خرانق مرکز این بخش در 85 کیلومتری شرق اردکان قرار دارد و از روستاهای تاریخی استان یزد محسوب می‌شود .
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان هم در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب باستانی شادی صنعت گردشگری یزد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مسئول جشنواره بومی محلی روستای شورجستان آباده گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مردم با آداب و رسوم و تقویت روحیه کار آفرینی و همدلی بین جوانان روستا است.

یوسفی افزود: قالی و قالیچه غذا‌های محلی، انواع صنایع دستی، ادوات کشاورزی و پخت نان محلی از جمله محصولات ۴۰ غرفه این نمایشگاه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج