Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مدافع سابق تیم ملی و تیم‌های لیگ برتری خداحافظی خود را از فوتبال اعلام کرد.

  فرشید طالبی، بازیکن سابق تیم‌ ملی و تیم‌های ذوب آهن، سپاهان، تراکتورسازی و فجر سپاسی با انتشار متنی در فضای مجازی خداحافظی خود را از دنیای فوتبال اعلام کرد. طالبی سابقه نامزدی مرد سال فوتبال آسیا را هم در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن خداحافظی طالبی آمده است:

خداحافظی با عزیزانی که در سخت ترین شرایط با تشویق ها و دلگرمی های بی دریغشان کمکم کردند تا با قدرت پیش بروم و ناملایمات فوتبالی را تحمل کنم و دم نزنم برایم بسیار سخت و دشوار بود...

مردم فهیم و خونگرم شیرازی که با عشق تمام نشدنی که نثارم کردند در فجر شهید سپاسی همراه و همدمم بودند،هواداران مهربان اصفهانی که در قهرمانی و نایب قهرمانی ها یار همیشگی ام بودند و هوادران پر شمار،با تعصب وپر شور آذری که با شور و شوق بی حد و حصرشان اوج هیجان را برایم به ارمغان آوردند همه و همه در کنار هم با محبت و عشقی مثال زدنی بهترین لحظات فوتبالیم را رقم زدند.عزیزانی که در خوشی و نا خوشی با کلام مهربانشان انگیزه بودند برای ادامه راهی که پر بود از دسیسه،باند بازی و کارشکنی های تمام نشدنی.با همه عشقی که بهم بخشیدین خیلی تلاش کردم برای بازگشت دوباره اما ادامه راه در فوتبالی که اگر اخلاق گرا باشی زمینت می زنن و به جای شایسته سالاری بر پایه رابطه ها و ضابطه ها بنا شده ،انگیزه ای برای تلاش و بازگشت دوباره برایم باقی نگذاشت..

همیشه سعی کردم در این ماراتن پر از مانع با تکیه بر قدرت پروردگار تمام داشته هایم از راه حلال و بر پایه شایستگی باشد و خدا را شاکرم که حضورش را در تمام قهرمانی ها،تصاحب کاپ اخلاق وکاندید شدنم برای تصاحب عنوان مرد سال آسیا حس کردم و شهرت با عزت نصیبم کرد.

با وجود تمام زخم های التیام نیافته ای که در طول این سال ها متحمل شدم به عشق هواداران فجر سپاسی،ذوب آهن،سپاهان و تراکتور با وجود پیشنهادهای پی در پی از تیم های بزرگ پایتخت برای موفقیت این تیم های شهرستانی از جان مایه گذاشتم و امیدوارم محبت این عزیزان را در جایگاه دیگری جبران نمایم..

به حرمت شما عزیزان بی همتای شیرازی،اصفهانی و آذری در کنار هواداران پرسپولیسی و استقلالی که همواره لطف ومحبتتان شامل حالم بود و در طول سالهای دوری از فوتبالم همچنان کنارم بودید و دلم قرص بود به حضورتان ،به نگاه پر مهرتان ،تصمیم گرفتم خداحافظی ام از فوتبال را اعلام کنم.بیان احساسم برای شما مهربانان که دل و روحم مملو از عشق شماست در کلام نمی گنجد، تنها می توانم بگویم بزرگترین سرمایه زندگیم هستین و خداوند را به خاطر این دارایی عظیم همواره شکر گزارم.

امیدوارم نور ایزدی روشنی بخش وجود پر مهرتان باشد که به نیکی در یاد و خاطرم جاودانه هستید...

دوستدار شما فرشیدطالبی

یا حق

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات

تیم فوتبال الوحده امارات شب گذشته در حالی که احمد نوراللهی را در ترکیب داشت و مثل تمام مسابقات این فصل از فهرست نفرات این بازیکن بهره می‌برد، موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل العین شد تا قهرمان جام بانک اسلامی ابوظبی شود، اما اسماعیل مطر پس از بالا بردن جام تصمیم سختی در سن ۴۱ سالگی و پس از نزدیک به دو دهه بازی گرفت.

اسماعیل مطر پس از سوت پایان مسابقه با همراهی احمد نوراللهی و دیگر هم‌تیمی‌هایش به سمت هوادارانشان در ورزشگاه رفت و با چشمانی گریان جام قهرمانی را بالای سر برد و برای آخرین بار این اتفاق را تجربه کرد.

مطر از طریق بلندگو‌های ورزشگاه محمد بن زاید در باشگاه الجزیره، از همه هواداران اماراتی تشکر کرد و به آنها وعده داد که کسب این قهرمانی مقابل العین، آغازی برای موفقیت‌های بعدی برای این نسل از بازیکنان جدید و جوان در الوحده است و فصل آینده به افتخارات بیشتری دست پیدا می‌کنند.

کاپیتان سابق تیم ملی امارات در ادامه اظهارات خود گفت: من بدون استثنا از همه تشکر کرده و خدا را شکر می‌کنم که در دوران حرفه‌ای‌ام با الوحده به افتخارات زیادی رسیدم و احساساتم درهم آمیخته است، چراکه این آخرین قهرمانی است که توانستم آن را به دست بیاورم.

مطر یادآور شد: امیدوارم این قهرمانی موجب خوشحالی هواداران شود و از همه می‌خواهم اگر کوتاهی کردم، من را ببخشند و مطمئنا قصد عقب‌نشینی از تصمیم خود مبنی بر بازنشستگی در فوتبال را ندارم.

اسماعیل مطر در سال ۲۰۰۱ کارش را در تیم اصلی باشگاه الوحده آغاز کرد و پس از آن فقط یک بار این تیم اماراتی را در مقطع کوتاهی به طور قرضی ترک کرد و در سال ۲۰۰۹ به السد قطر رفت، اما خیلی زود به امارات برگشت و همراه با تیم ملی این کشور در سال ۲۰۰۳ نیز توپ طلا را در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان به دست آورد.

او اولین کاپیتان تیم ملی در تاریخ فوتبال امارات محسوب می‌شود که در سال ۲۰۰۷ در جام خلیج فارس به قهرمانی رسید و در آن رقابت‌ها پنج گل در پنج بازی به ثمر رساند و بهترین بازیکن و بهترین گلزن شد و نقش مهمی در چهار قهرمانی برای تیمش در طول یک دهه ابتدایی دوران بازی داشت.

اسماعیل مطر در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۹ به قهرمانی در سوپرجام امارات رسید و در جام فدراسیون‌ها در سال ۲۰۰۱، جام بانک اسلامی در فصل‌های ۱۶-۲۰۱۵، ۱۸-۲۰۱۷ و ۲۴-۲۰۲۳ و جام ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۶ جام را بالا برد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان
  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود/ یک بار برای همیشه درست برخورد کنید
  • پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود
  • بیانیه تند و تیز پرسپولیس؛ هوادار سپاهان تفکرات داعشی را فریاد زد، حالا نوبت مسائل ناموسی شد؟
  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه زنان بود
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود