Web Analytics Made Easy - Statcounter


معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در طول سالجاری 600 میلیارد تومان توزیع اعتبارات در بین دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل انجام شده است. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محمد حسین قلیزاده در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: از این میزان اعتبار توزیع شده تا 50 درصد در 9 ماهه امسال به دستگاه‌های اجرایی تخصیص پیدا کرده تا فعالیت‌های خود را با قوت و قدرت ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی از واگذاری 30 پروژه نیمه تمام استان به بخش خصوصی در سالجاری خبر داد و خاطرنشان کرد: ما براساس ماده 27 و 78 قانون بودجه در واگذاری پروژه‌های نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی به بخش خصوصی فعالیت‌های خوبی را شاهد بودیم به طوری که در این 9 ماه تمامی 30 پروژه قابل واگذاری به بخش خصوصی در این استان به انجام رسیده است. 
معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل یادآور شد: ما حتی بیشتر از این آمادگی واگذاری پروژه‌های نیمه تمام را به بخش خصوصی داریم و برای سال آینده نیز برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دادیم تا پروژه‌های نیمه تمام را در دستگاه‌های مختلف اجرایی شناسایی و زمینه واگذاری آنها را به بخش غیردولتی فراهم کنیم. 
   تهیه سند اشتغال 129 روستا در اردبیل 
حسین قلیزاده ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های ملی و برای روستاهای بالای 40 خانوار طرح توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در حال تدوین است که ما برای اولین بار در سال گذشته این کار را انجام دادیم به گونه‌ای که برای 129 روستا سند توسعه اقتصادی و اشتغالزایی تهیه شد. 
وی گفت: در سالجاری نیز برای 129 روستای دیگر استان تعهد تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی داریم که مراحل اجرایی آنها در حال ثمربخشی است. 
معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: ما در مناطق روستایی این برنامه‌ریزی‌ها را براساس توان و ظرفیت هر روستا با محوریت صادرات و بهره‌گیری از مشاوره‌های تخصصی انجام می‌دهیم و تمام تلاش ما بر این است تا در قالب این برنامه از مهاجرت روستائیان به شهرها جلوگیری کنیم تا در خود این مناطق زمینه اشتغال و خوداتکایی روستائیان فراهم آید.     پرداخت 57 میلیارد ریال کمک جبرانی کارکنان دولت 
حسین‌ قلیزاده تصریح کرد: ما امسال موفق شدیم علاوه بر پرداخت حقوق در 9 ماهه امسال پاداش پایان خدمت بازنشستگان را نیز که مربوط به سال گذشته بود به شکل کامل پرداخت کنیم. 
وی رقم پرداختی پاداش پایان خدمت بازنشستگان را 54 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در هفته جاری کمک جبرانی کارکنان دولت به مبلغ 200 هزار تومان برای هر یک از کارکنانی که زیر 3 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند پرداخت خواهد شد که رقم پرداختی برای کارکنان 26 دستگاه اجرایی 57 میلیارد ریال خواهد بود. 
معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در مورد جذب اعتبارات ملی نیز اظهار کرد: به استثنای راه آهن ما 100 میلیارد تومان جذب اعتبارات ملی را شاهد بودیم که این رقم جدای از اعتبارات استانی بوده که توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی جذب شده است.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب اشتغال برنامه و بودجه دستگاه های اجرایی استان سازمان مدیریت و برنامه ریزی قانون جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   فرماندار شوط در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت:  میزان اعتبار تخصیص یافته شهرستان شوط  برای ۵۴ پروژه مبلغ یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال قبل ۳۴ درصد رشد دارد.

 بابازاده با بیان اینکه تا به حال بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال ان جذب و هزینه شده است افزود:  تکمیل فضا‌های ورزشی توسعه فضا‌های آموزشی، ایجاد راه‌های ارتباطی آسفالته روستایی، آبرسانی به پنج روستا، توسعه شبکه آب شهری و اجرای طرح هادی در روستا‌ها از جمله طرح‌هایی هستند که با این اعتبار به اجرا در آمدند.

دیگر خبرها

  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی