Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- برنامه 3 دي نود با محوريت بررسي وضعيت تيم ملي فوتبال پيش از جام ملت‌هاي آسيا 2019 دوشنبه روي آنتن شبکه سه رفت.
به گزارش سرويس روزشي آريا، حدود يک ميليون و 387 هزار نفر در نظرسنجي اين هفته برنامه نود شرکت داشتند که بيش از 42 درصد از آنها اعتقاد داشتند تيم ملي ايران در جام ملت‌هاي آسيا 2019 به مقام قهرماني مي‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برنامه نود دوشنبه شب(سوم دي ماه) از ساعت 22:33 آغاز شد که آيتم‌هاي ويژه و جذاب از بازيکنان تيم ملي، بررسي شرايط همگروه‌هاي ايران در جام ملت‌هاي 2019 امارات، عملکرد تيم‌هاي ملي ايران در ادوار قبلي مسابقات آسيايي، آناليز فني تيم ايران، گفت‌وگو با امين و محمد قاسمي‌نژاد بازيکنان پديده، مصاحبه تصويري و مفصل با کارلوس کي‌روش، گفت‌وگوي زنده با جواد نکونام و ... ازجمله بخش‌هاي اين برنامه بود.
شفر: تماشاگران استقلال به ما فرصت دادند
وينفرد شفر، سرمربي استقلال که به‌عنوان برترين مربي ماه‌هاي آبان و آذر از نگاه برنامه نود انتخاب شده بود، در گفت‌وگويي ضبط شده اظهار کرد: همه مي‌دانند در شروع فصل مشکلاتي داشتيم ولي رفته رفته بازيکنان بهتر شدند و الان 6 فقط  امتياز با صدر جدول فاصله داريم؛ قبل از ورود تيم‌ها به تعطيلات نيم‌فصل يکي از بازيکنان من را کنار کشيد و گفت ما مي‌توانيم يک مهاجم خوب بگيريم و قهرمان شويم. او ادامه داد: ما مي خواهيم فوتبال را روي زمين بازي کنيم و پاس و حرکات خوب بدهيم، نه اينکه از پاس بلند استفاده کنيم؛ ذهنيت برنده، قدرت و ... چيزي است که به آن علاقه و نياز داريم؛ فوتبال فقط در زمين نيست و بايد روي مسائل ذهني و روحي هم کار کنيم.
شفر با بيان اينکه ما مي‌خواهيم استقلال جديد و خوبي براي آينده بسازيم، گفت: بازيکناني مثل صيادمنش، قائدي، آذري و ... قدم قدم به تيم اضافه مي شوند؛ اين کار را کارلسروهه با اوليور کان و مهمت شول کردم و مي‌خواهم اين کار را در استقلال نيز انجام دهم؛ بازيکنان با تجربه مثل رحمتي، منتظري و خسرو حيدري هم الگويي براي جوانان هستند. سرمربي استقلال عنوان کرد: هواداران احساس خوبي به تيم دارند؛ تماشاگران اين فرصت را دادند تا تيم جديد را بسازيم؛ 5 تيم در ايران داريم که مي‌توانند قهرمان شوند که ما نيز يکي از آنها هستيم؛ کار سخت و با استرسي است ولي از اين کار خوشم مي‌آيد. او درباره جدايي نيوماير و گرو ابراز کرد: همه گرو را با تيام مقايسه مي‌کردند؛ کار رسانه‌ها است راجع به بازيکن حرف بزنند ولي نمي خواهم در باشگاه استقلال در اين باره صحبت کنند.
شفر يادآور شد: وقتي عليه استقلال صحبت مي‌کنند، نشان دهنده اهميت و بزرگي باشگاه استقلال است؛ البته که برخي ناراحت بازگشت استقلال هستند. او عنوان کرد: قبل از بازي با سپيدرود، ديدم فرشيد باقري پاي خود را تيپ مي‌زند که روي آن چسب نوشتم گل؛ نمي‌دانم بايد چطور توضيح دهم ولي اين کار شايد به بازيکن اعتماد دهد. سرمربي استقلال تصريح کرد: بهترين شدن من از نگاه شما، ثمره کار دوستان بسيار زيادي است؛ من دو دست را دارم و مي‌توانم يکي ديگر را در آخر فصل بگيرم!؛ در تيم ما از تدارکات تا مدير عامل همه با هم کار مي‌کنند و اين جايزه متعلق به همه است.

مصاحبه جذاب با بازيکنان تيم ملي
گفت‌وگويي جذاب با چهار بازيکن ايران در اردوي تيم ملي انجام گرفت که نخستين سوال از آنها خاطره‌اي که از جام ملت‌هاي آسيا دارند، بود که مشروح صحبت‌هاي آنها را در زير مي‌خوانيد:
- ميلاد محمدي: چهار سال قبل با تيم ملي اميد در ترکيه بوديم که آن اتفاق در بازي با عراق براي تيم ملي افتاد و از جام ملت‌ها حذف شديم؛ گلي آقا رضا قوچان‌نژاد زد، همه‌ي نيمکت به زمين ريختند؛ شرايط تمريني در قطر خيلي خوب است؛ در استخر، بيرانوند شيرجه هاي افتضاحي در آب مي‌زند؛ هميشه کي روش سخت‌گيري داشته است؛ در جام ملت‌ها کره جنوبي، ژاپن و استراليا تا دندان مسلح هستند؛ در ليگ روسيه در يک بازي منفي 17 درجه به ميدان رفتيم ولي يک ساعت قبل از بازي قرار بود آن ديدار لغو شود ولي به بازي رفتيم؛ آنقدر هوا سرد بود که بدنمان سياه شد؛ نمي دانم چرا آن مجله پس از جام جهاني من را به عنوان بازيکن‌هاي خوشتيپ جام جهاني گذاشت.
- وريا غفوري: در بازي ديگر تيم‌ها ديدم که قطر تيم خوبي است و سرعت بالايي دارند؛ در جام ملت‌ها خوشبين بودم که علي قلي‌زاده موفق شود که متاسفانه الان شرايط خوبي ندارد ولي اميدوارم به بازي‌ها برسد و به تيم ملي کمک کند.
- اميد ابراهيمي: سال 2007 بازي ايران و کره که در پنالتي باختيم، در يادم مانده است؛ بازي آخر در دوحه با کره که باز هم شکست خورديم نيز در خاطرم دارم؛ آقاي کي‌روش سخت گيري دارد و فرق نمي‌کند جام جهاني يا جام ملت‌ها باشد؛ سخت‌گيري‌ها براي موفقيت تيم است؛ ژاپن و استراليا سخت‌ترين تيم‌ها هستند و تيم‌هايي مثل عربستان، قطر و امارات سرمايه‌گذاري کردند؛ خود تيم ملي، ستاره جام ملت‌هاست و اگر موفقيتي باشد، براي همه است؛ هر تيمي متحدتر باشد، جلو مي‌رود و بايد براي بالا رفتن پرچم ايران بجنگيم.
- عليرضا بيرانوند: بازي خودمان برابر عراق در جام ملت‌هاي آسيا 2015 در خاطرم است؛ چند بار عقب افتاديم و برگشتيم؛ به قول آن گزارشگر که گفت ايران نمي‌خواهد حذف شود؛ ميلاد(محمدي) فوق‌العاده و شناگر خوبي است؛ در تمرين، اتوبوس، صبحانه، ناهار، شام و جلسات اصلا نمي‌توانيم گوشي بياوريم؛ جلوتر که مي‌رويم آقاي کي‌روش سختگيرتر مي‌شود؛ قهرمان شويم، 100 درصد به دنبال معافي مي‌روم. عکس سبيل خودم را رو مي‌کنم و سبيل تدارکات تيم را هم مي‌زنم؛ چند بار گفتم يک مقدار مردم از تيم ملي دور شدند و بايد آشتي و دعا کنند تا موفق شويم؛ مسئله‌اي که در جام جهاني به ما انرژي داد، مردم بودند.

کي‌روش: در دوره‌اي از تفکر عميق هستم
کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي ايران در گفت‌وگوي زنده تصويري از دوحه قطر، اظهار کرد: موجب افتخارم است در اين شب خاص که شب قبل از روز کريسمس است، در خدمت شما هستيم؛ براي تک تک افراد آرزوي صلح، عشق و موفقيت مي‌کنم. او ادامه داد: مرحله اول اردوي تيم ملي را بعد از بازي آماده‌سازي امروز برابر فلسطين تمام کرديم؛ اکنون در دوره‌اي از تفکر عميق هستيم تا تصميمات مهمِ پيش رو را بگيريم.
کي‌روش در واکنش به صحبت‌هاي فردوسي‌پور که عنوان کرده بود، بهتر است درآستانه جام ملت‌هاي آسيا همه در کنار يکديگر باشند، ابراز کرد: ايده خوبي است که کنار هم باشيم؛ اي‌کاش اين حال و هوا و ايده پس از جام جهاني اتفاق مي‌افتاد، اما الان مطلبي که اهميت دارد، اين است که قدم آخر را برداريم؛ کارهايي که بايد انجام مي‌گرفت يا حرف‌هايي که بايد زده مي‌شد را بايد کنار گذاشت و از فردا بنده به اضافه 23 بازيکن، تمرکز کامل خودمان را براي موفقيت در جام ملت‌ها خواهيم داشت. سرمربي تيم ملي ايران در خصوص اينکه عنوان کرده بود انتظار و روياي ما راهيابي به نيمه نهايي جام ملت‌ها است، گفت: فکر مي‌کنم اين عواقب طبيعي عملکرد فوق‌العاده تيم ملي در دو جام جهاني گذشته بوده است؛ واقعا به جا و به حق است که هواداران مثل ما توقع موفقيت از تيم ملي را داشته باشند.
او ادامه داد: همانطور که گفتم، از امروز تا جام ملت‌ها فقط 15 روز فرصت داريم و تمام صحبت‌ها که بايد به فدراسيون و آقاي تاج عنوان مي‌شد، گفته شده است؛ در حال حاضر بايد واقع‌گرا باشيم و متوجه شويم که جام ملت‌ها تورنمنت سختي براي تمام تيم‌ها است؛ روياي قهرماني را همه دارند ولي سوال اصلي اين است که آيا استحقاق اين عنوان را داريم يا خير؟ کي‌روش عنوان کرد: توقع و روياهاي بزرگي براي رسيدن به موفقيت و پيروزي داريم، اما آماده‌سازي ذهني‌اي که مي‌خواهم اين است که خود را آماده مسابقات کنيم؛ توقع دارم بازيکنانم قدم به قدم آماده صعود به قله و طي کردن مراحل مختلف باشند و نمي‌توانيم از قله شروع کنيم.
سرمربي تيم ملي ايران اضافه کرد: در حال حاضر فينال جام ملت‌ها براي ما، ديدار برابر يمن است؛ با يک تفکر کاريِ متعهدانه در کنار فروتني سعي داريم اولين حرفي‌مان که يمن است را از پيش روي برداريم و بعد به ويتنام و عراق فکر مي‌کنيم؛ عراقي که کانديداي صعود به دور دوم است. سرمربي تيم ملي ايران تصريح کرد: با توجه و دانشي که داريم، مي‌دانيم تيم‌هاي استراليا، ژاپن، کره و ... تلاش کردند تا حضور موفقي در جام ملت هاي آسيا داشته باشند؛ تمام تلاش ما هم اين است که قلب‌هاي هواداران فوتبال ايران شاد، خوشحال، سربلند و مفتخر از عملکرد تيم ملي باشد؛ تاکيد مي‌کنم که اولين هدف ما پيروزي برابر يمن است. کي‌روش درباره شرايط تمريني تيم ملي در کمپ اسپاير قطر عنوان کرد: امکاناتي که در قطر وجود دارد، فوق‌العاده است؛ وقتي شما چيزي نداريد، بايد هميشه سر به زير مراتب تقدير و تحسين خود را بگوييد؛ نمي‌توانيم گله و شکايتي کنيم چون امکانات خوبي در اينجا است؛ آيا اين آماده‌سازي‌اي بود که من در ذهن داشتم؟ خير؛ اين نبود.
سرمربي تيم ملي ايران تصريح کرد: وقتي اين امکانات فوق‌العاده را داريد، نمي توانيد گله کنيد؛ بايد از قطر تشکر کنم؛ البته يک قيمتي هم است که بايد در اينجا پرداخت کنيم؛ البته با تين شرايط خوشحال هستيم.
او درباره وضعيت مصدوميت بازيکنان کليدي تيم ملي گفت: دغدغه بزرگ بنده همين موضوع است؛ در اين مدت زمان اخير، تمام تلاش ما استفاده از تمام منابع بوده تا از بازيکنان مصدوم استفاده کنيم؛ البته اين اتفاق که بازيکنان داخلي ما به اين فضاي فوتبال اروپايي و ديگر ليگ‌ها رفتند، خيلي خوب بود؛ فوتبال در انگليس و اروپا فشار بالايي دارد ولي اين واقعيت وجود دارد که فعلا با شرايط جدي مصدوميت‌ها مواجه هستيم و امشب و فردا، دو روز بسيار مهمي است تا تصميمات مهمي بگيريم. کي‌روش اضافه کرد: در يک شرايط نرمال، اين حمايت‌ها از بازيکنان تا جايي که توانستم با منابع خودم، دستيارانم را به بلژيک و کشورهايي که لژيونرها هستند، فرستادم تا در جريان مصدوميت ها قرار بگيريم؛ اما اين شرايط از سوي من نيز محدوديت‌هايي دارد.
سرمربي تيم ملي ايران عنوان کرد: فردا بررسي‌هاي پزشکي بيشتري خواهيم داشت؛ البته هر تصميمي گرفته شود، بسيار اطمينان دارم که هر بازيکني با ما بماند، بيشترين تلاش خود را انجام مي‌دهد. شرايط حال حاضر قلي‌زاده و جهانبخش و حضورشان 50-50 است. او درباره زمان اعلام ليست تيم ملي براي جام ملت‌هاي آسيا گفت: فردا بعد از ظهر با بازيکنان به صورت شخصي حرف مي‌زنم و پس فردا(چهارشنبه) ليست نهايي تيم ملي را به AFC مي‌گوييم. کي‌روش با بيان اينکه الان نمي‌توانم اسم بازيکني که خط مي‌خورد را بگويم، گفت: نه فقط بخاطر بحث احترامي که براي بازيکنان قائل هستم چراکه اولين حرف را بايد با آن نفرات بزنم؛ تلاشم اين است تا چشم در چشم با بازيکنان صحبت کنم؛ البته تا زماني که محدوديت مسافت نباشد؛ مخصوصا بخاطر اينکه بازيکنانم در کمپ و کنار ما هستند؛ نه تنها مراتب تقدير و تحسين از اين بازيکنان که خوب عمل کردند را دارم، بلکه بازيکنان بايد متوجه باشند که اين ليست استندباي است؛ اگر خدايي ناکرده براي يک بازيکن اتفاقي بيافتد، ديگر نفرات بايد آماده باشند.
سرمربي تيم ملي در مورد عملکرد بدي که ايران همواره در ضربات پنالتي دارد، گفت: ما در تمرينات خيلي سخت کار مي کنيم چراکه جام ملت‌هاي آسيا مسابقات دشواري است؛ بايد از لحاظ ذهني قوي و بالغ باشيد و در لحظات خاص، از تجربه خود استفاده کنيد؛ بازيکنان بايد با اعتماد به نفس از کار و تيمشان لذت ببرند؛ بخاطر اينکه تيم و بازيکنان خوبي در اختيارمان است و مثل ديگر تيم‌ها شانس خوبي داريم، اما بايد فوتبال خوبي ارائه دهيم و تمرکزمان را روي اين موضوع بگذاريم. او با تاکيد بر اينکه بايد نگاهمان هميشه به آينده باشد، عنوان کرد: از نظر روحي و رواني مهم‌ترين مسئله اين است که توقع دارم بازيکنانم فقط روي يک بازي تمرکز کنند؛ وقتي شما به اين شرايط بازي و عواقب آن مسابقه فکر مي‌کنيد، ضربه خواهيد خورد؛ پس بايد به قدم قدم راه فکر کنيد؛ آينده‌اي وجود نخواهد داشت، اگر شما به شرايط حال خود توجه نکنيد.
کي‌روش اظهار کرد: در تک تک بازي‌ها بايد با کمال احترام به حريف، بايد فکر کنيم که فينال جام ملت‌هاي آسيا را داريم؛ بايد نگرش ما بهتر شود. او در واکنش به اظهارات عادل فردوسي‌پور که عنوان کرد «اگر همه اعضاي تيم ملي، فضاي مجازي مثل پست گذاشتن در اينستاگرام را کنار بگذارند، فضا براي قهرماني در جام ملت‌هاي آسيا بهتر خواهد شد؟»، ابراز کرد: شما راجع به شخص بنده حرف مي‌زنيد؟ ؛ «فردوسي‌پور: همه اعضاي تيم ملي» ؛ کي‌روش: شما بايد اين را به افرادي که در اين 6 ماه حمله‌هاي نادرستي که کردند، بگوييد؛ اين نوع نظم بايد از طرف فدراسيون انجام شود چون اگر اين اتفاق مي‌افتاد، در شرايط امروز نبوديم؛ هيچ حمايتي نداشتيم و با شرايطي که در اينجا هستيم، اين توصيه خيلي خوب بود، اگر براي افرادي اتفاق مي‌افتاد که در اين مدت بي‌احترامي کردند و به بازيکنان، من و کادرم حمله کردند و با يک سري تهمت‌هاي کاملا واهي و افترا زدن فضا را به اين شکل به وجود آوردند؛ اين مسائل موجب افسوس من است که چرا اين توصيه را 5 ماه قبل نداشتيد؛ آقاي تاج اين صحبت‌ها را قبلا مي‌شنيدند.
سرمربي تيم ملي ايران تاکيد کرد: نگران تمرکز ما نباشيد؛ در هشت سال گذشته نشان داديم با تمرکز بالا به کارمان ادامه داديم؛ با تنها يک هدف در ذهنمان که براي قلب هاي مردم بازي کنيم. سرمربي تيم ملي ايران خطاب به فردوسي‌پور عنوان کرد: آقاي کي‌روشي پور! اسم خودم را هم کاردل(کارلوس- عادل) گذاشتم و با شما، آقاي کي‌روشي‌پور صحبت مي‌کنم؛ فکر مي‌کنم در سوال پيامکي خودتان يک موضوع را ناديده گرفتيد؛ اينکه مهم‌ترين مقامي که مي‌شود به دست آورد، قلب‌هاي هواداران فوتبال ايران است؛ در اين مسابقات، مطمئنا تلاش خودمان را خواهيم کرد تا قهرمان قلب‌هاي مردم شويم.
کي‌روش يادآور شد: بعد از جام جهاني 65 ميليون نفر در خيابان ها پايکوبي کردند؛ اين بار هدف ما اين است که بيش از 65 ميليون نفر را به خيابان‌ها بياوريم؛ بعد از آن مي‌توانم با صلح و صفا ادامه دهم و براي هميشه، نتيجه تاريخي رقم بزنيم. او در واکنش به سوال کنايه‌آميز فردوسي‌پور که پرسيد «اوضاع منچستر چطور است؟» : بازگشت به پيروزي‌ها بوده است؛ مطمئنا بهترين آرزوها را هميشه براي منچستر دارم؛ آقاي عادل! الان، تمام روح، فکر و جانم با تيم ملي است؛ هرآنچه در دستمانم مقدور است، براي آوردن خوشحالي و افتخار بسيار بالا براي هواداران فوتبال ايران مي‌گذارم‌؛ اطمينان حاصل کنيم وقتي اين مسابقات را به پايان مي‌بريم، همه هواداران فوتبال را خوشحال کنيم؛ تلاش ما صدرنشيني مرحله گروهي است ولي همه دست به دست هم دهيم تا با برد يمن، راهمان را شروع کنيم. سرمربي تيم ملي ايران با اشاره به فرا رسيدن سال نو ميلادي گفت: مطمئنا روزهاي خاصي براي مسيحيان جهان است؛ صحبت من با مردم خوب ايران و جهان است؛ آروز مي‌کنم در روزها و سال آينده ميلادي، تمام مردم جهان عشق، سلامتي و موفقيت داشته باشند؛ مخصوصا مخصوصا صلح.

صحبت‌هاي سردار، شجاعي، طارمي و دژاگه
در بخش دوم گفت‌وگو با ملي پوشان فوتبال ايران، مصاحبه‌هايي از سردار آزمون، مسعود شجاعي، مهدي طارمي و اشکان دژاگه انجام گرفته بود که مشروح آن را در زير مي‌خوانيد:
- سردار آزمون: بازي با قطر که گلزني کردم، اولين خاطره‌ام از جام ملت‌هاي آسياست و قبل از آن از اصلا فوتبال را دنبال نمي‌کردم چون واليباليست بودم ولي به فوتبال علاقه داشتم؛ تفاوت الان تيم ملي با قبل از جام جهاني، اين است که کي‌روش شخصيت خودش را تغيير نداده و به من و ساير بازيکنان به موقع گير مي‌دهد و به موقع شوخي مي‌کند؛ در جام جهاني هيچوقت در 18 قدم نيامده بودم؛ بايد 50 متر استارت مي‌زدم و با ابرقدرت ها مي‌جنگدم ولي هيچ حمايتي ازمن نشد.
- مسعود شجاعي: واضح‌ترين خاطره از جام ملت‌ها که خوب يادم مانده بازي 6 بر 2 برابر کره جنوبي است؛ الان با تجربه‌هاي بيشتر و بازيکنان جواني که در جام جهاني بازي کردند به جام ملت‌ها مي‌رويم و تيم بودن بيشتر شده است؛ ژاپن، استراليا و کره جنوبي مدعيان جام ملت‌ها هستند؛ مشکلي ندارم که اگر قهرمان شويم، موهاي سرم را از ته بزنم؛ هر روز به قهرماني در جام ملت‌ها فکر مي‌کنم؛ خواهشم اين است دوستاني که نمي‌توانند کمک کنند، با صحبت‌هاي بي مورد حاشيه نسازند و نمک روي زخم نريزند؛ پيشکسوتان و اصحاب رسانه و هر کسي که مي‌تواند کنار تيم ملي بيايد و با هر اختلاف نظر، کنار ما باشد تا موفق شويم؛ مي‌شود يک ماه همديگر را تحمل کرد؛ الان که ديگر مشکلات شخصي  نيست و بحث تيم ملي است؛ نبايد به تيم ملي ضربه بزنيم.
- مهدي طارمي: اولين خاطره از جام ملت‌ها که در ذهنم است، برد 4 بر 3 ايران مقابل کره جنوبي است که علي آقاي کريمي هت‌تريک کرد؛ ديدار چهار سال قبل ايران و عراق هم هميشه در دلم مانده است؛ بعد از جام جهاني، خودم احساس مي کنم بازيکنان اعتماد به نفس بيشتري دارند و به اين باور رسيدند که تيم اول آسيا هستند و هر بازيکني کار خود را راحت‌تر انجام مي دهد؛ در دور گروهي جام ملت‌هاي آسيا صدرنشين مي شويم.
- اشکان دژاگه: آدم لذت مي برد در اين چمن(کمپ اسپاير) تمرين مي‌کند؛ همه در تمرينات انگيزه دارند؛ يک چمن خوب شرايط فوتبال بازي کردن را متفاوت مي‌کند؛ تيم‌هاي ژاپن، استراليا و کره براي قهرماني در آسيا مي‌جنگند؛ ما فقط راجع به امکانات حرف نزديم و فقط خواستيم احترام بگذارند.

عذرخواهي رضاييان از سروش رفيعي راجع به مصاحبه کذايي
رامين رضاييان، مدافع تيم ملي ايران در گفت‌وگويي ضبط شده راجع به اظهاراتي که عليه سروش رفيعي داشت، اظهار کرد: يک مصاحبه‌اي کردم که شايد ادبيات من، قشنگ نبود؛ آن روز يک بازيکن حرف‌هايي زد که موجب شد من هم واکنش نشان دهم. او ادامه داد: يادم است چهار سال پيش که مي‌خواستيم به جام ملت‌هاي استراليا برويم، نگران بوديم تا اين بازيکن مشکل‌اش حل شود و همراه ما بيايد؛ سرمربي کنوني تيم ملي هم ساعت 8 صبح با اين بازيکن به نظام وظيفه رفت و خدا را شکر او هم به استراليا آمد.
رضاييان اضافه کرد: هميشه بايد در کنار هم باشيم و از ملي پوشان حمايت کنيم؛ چه بسا شايد دوباره اين بازيکن(سروش رفيعي) به تيم ملي بيايد؛. بايد همه پشت هم باشيم چون اين فوتبال و تيم ملي براي شخص نيست و براي مردم ايران است؛ در هر شرايطي که در تيم ملي هستيم يا نيستيم، بايد به اين لباس احترام بگذاريم.
مدافع راست تيم ملي ايران ابراز کرد: مشکلي نيست و مي‌گويم ادبيات من قشنگ نبود و معذرت‌خواهي کردم ولي الان وقت‌اش است که حرف ملي در ميان است؛ تمام هواداران پرسپوليس، تراکتورسازي، استقلال و سپاهان از تيم ملي حمايت مي‌کنند؛ سيد جلال حسيني که افتخار بازي در پرسپوليس و تيم ملي کنارشان را دارم، چند روز قبل در مصاحبه‌اي تاکيد کردند که بايد از تيم ملي حمايت کرد؛ بايد اين افراد را الگو قرار دهيم؛ بايد گذشت داشته باشيم و کسي را قضاوت نکنيم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برنامه نود کي روش رضاييان سروش رفيعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست

به گزارش جماران؛ به نقل از شفقنا، رییس سازمان صدا و سیما می‌گوید: مسئولیت اظهارات مهمانان یا کارشناسان مذهبی برعهده صدا و سیما نیست بلکه بر عهده شخصی است که این صحبت یا موضع را بیان کرده است.

پیمان جبلی بیان کرد: طبیعتاً اتاق فکر‌های تخصصی در شبکه‌های مختلف ما وجود دارد و موضوعات مربوط به مهمانانی که دعوت می‌شوند از جمله سطح و تخصصشان و سایر ویژگی هایشان بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین شورای معارف در سازمان صدا و سیما وجود دارد که آن هم به این موضوع از بعد سیاستگذاری‌های کلان توجه می‌کند، اگر مواردی وجود داشته باشد که باید دقت نظر بیشتری شود، حتما مورد تجدید نظر و بررسی مجدد قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا برای ممانعت از بیان صحبت‌های غیر دقیق در برنامه‌های مذهبی نظارت درستی صورت نگرفته است؟ گفت: بخش عمده‌ای از برنامه‌های صدا و سیما زنده هستند و در برنامه‌های زنده هم کنترل اظهارات مهمانان کار ساده‌ای نیست. وظیفه ما این است که اولاً دقت‌های لازم را در انتخاب کارشناسان و مهمانان و افرادی که دعوت می‌شوند به عمل بیاوریم و مواردی که در انتخاب مهمانان و کارشناسان احتیاج به بررسی و بازنگری دارد را مدنظر قرار دهیم و بدان توجه کنیم.

جبلی اظهار داشت: نکته بعد اینکه باید مسئولیت رسانه ملی در قبال اظهارات یا مواضعی که در گفتار مهمانان و کارشناسان مطرح می‌شود را روشن کنیم و یادآور شویم که مسئولیت برعهده صدا و سیما نیست بلکه بر عهده شخصی است که این صحبت یا موضع را بیان کرده است.

دیگر خبرها

  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • رییس صدا و سیما : مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده ای نیست
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  •  با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد | پرسپولیس این روزها مثل سیتی بازی می‌کند
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • پخش «سرسفره خدا» همچنان از شبکه کودک