Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:00:20 GMT

سردار قربانی به دیدار فرزند شهیدش شتافت

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۰۳۸۳۷

سردار قربانی به دیدار فرزند شهیدش شتافت

سردار داود قربانی پدر شهید مدافع حرم روح الله قربانی فوت کرد. ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, سردار داود قربانی پدر شهید مدافع حرم روح الله قربانی پس از تحمل یک دوره بیماری شب گذشته به دیدار فرزند شهیدش شتافت و آسمانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این پدر شهید متعاقباً اعلام خواهد شد.

اولین سالگرد قمری شهادت«روح‌الله قربانی»+تصاویر

سردار قربانی متولد سال 1333 و از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که حضور متمادی در جبهه‌های مقاومت علیه دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس و پس از آن را داشت. وی که دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته فلسفه بود, پس از تحمل یک دوره بیماری و دوری از فراق فرزندش آسمانی شد.

شهید مدافع حرم روح الله قربانی متولد 1 خرداد سال 68  بود که سیزدهم آبان سال 94 در مبارزه با تروریست‌های تکفیری توسط اصابت موشک به خودرو به همراه شهید قدیر سرلک در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر شهید قربانی در قطعه 53 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در جوار شهیدان مدافع حرم محرم ترک و رسول خلیلی به خاک سپرده شده است.

انتهای پیام/

R1405/P1013149/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهدای مدافع حرم مدافعان حرم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم مدافعان حرم شهدای مدافع حرم مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، مراسم تقدیر از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با عنوان «تکریم سردار» روز گذشته در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم فرزند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، حمایت این مرجع تقلید را از طرح نور فراجا اعلام و سلام و مراتب قدردانی معظم له را به سردار رادان ابلاغ کرد.

پیام تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح است:

سلام علیکم

عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

دیگر خبرها

  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال