Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حیرت انگیز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در هشت ماه امسال 41 هزار و 774 مورد تولد در آذربایجان غربی ثبت شده در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته حدود 44 هزار و 800 مورد بود.
وی اضافه کرد: طی سال جاری کاهش 6.8 درصدی رخداد ولادت را نسبت به مدت مشابه سال گذشته در آذربایجان غربی شاهد بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: از کل متولدان امسال 21 هزار و 684 نفر شامل حدود 52 درصد را پسران و 20 هزار و 90 نفر شامل بیش از 48 درصد را دختران به خود اختصاص داده اند.
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی ادامه داد: به ازای هر 100 دختر در سال جاری 108 پسر در استان متولد شده اند.
حیرت انگیز گفت: سهم شهرها از میزان ولادت طی سال جاری در آذربایجان غربی 64 درصد و سهم روستاها 36 درصد است.
وی با اشاره به ثبت قریب به اتفاق ولادت ها در آذربایجان غربی افزود: تنها 0.37 (سی و هفت صدم) درصد ولادت ها در استان در مهلت قانونی ثبت نشده که نزدیک به 150 مورد را شامل می شود.
وی از سهم چهار درصدی آذربایجان غربی از ولادت های کل کشور خبر داد و اضافه کرد: میزان کل تولدها طی هشت ماه امسال در کشور حدود یک میلیون و 50 هزار مورد بوده است.
به گزارش ایرنا، ثبت وقایع حیاتی شامل ولادت، فوت، طلاق و ازدواج بر عهده سازمان ثبت احوال کشور است.
8137/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب آذربایجان غربی ازدواج تولد طلاق فوت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه ر وز گذشته این خبرهای درصدر خبرهای پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی  بودند.

 

تامین زمین در ۳۰ شهر زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت آذربایجان غربی رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی  تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • ۵۵۰ هزارهکتار اراضی زراعی آذربایجان غربی دارای سند تک برگ شده اند
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • صحرایی: روزانه ۸ مدرسه در کشور ساخته می‌شود
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور