Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاضی سراج با صدور پیامی، درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن کامل پیام تسلیت رئیس سازمان بازرسی کل کشور به شرح ذیل است: خبر ارتحال فقیه عالی‌قدر حضرت آیت‌الله حاج سیدمحمود هاشمی شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سابق قوه قضائیه موجب تأسف و تأثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایشان در مسئولیت‌های فراوان به‌ویژه در دستگاه قضا، شورای نگهبان و هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه منشأ خدمات و برکات بسیاری برای نظام بودند. بی‌تردید درگذشت این عالم انقلابی و مجاهد نستوه، ثلمه بزرگی برای اسلام و حوزه‌های علمیه است.
این‌جانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه و بیت مکرم ایشان، برای آن مرحوم، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی رییس سازمان بازرسی کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

 انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود