Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ رضا محمدی، مدیر مؤسسه خیریه کوثر کرامت آبدان، سوم دی‌ماه در این مراسم، اظهار کرد: قرآن، دریای بزرگی است که هرکس می‌تواند از آن بهره ببرد.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز تأکید دارند که قرآن مثل آینه است و باید با قرآن مثل آینه روبه‌رو شوید تا جان شما را تجلی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مؤسسه خیریه کوثر کرامت آبدان با بیان اینکه هر آنچه می‌توانید قرآن بخوانید، گفت: آرامش ما در دنیا و آخرت در گرو داشتن فرزند صالح و شایسته است خانواده‌های محترم برای فرزندان خود در بعد معنوی هزینه کرده و آنها را در مکتب قرآن تربیت کنند.
محمدی با بیان اینکه مربیان قرآن در ترویج دین مبین اسلام نقش مهمی ایفا می‌کنند، افزود: دشمن هیچ‌گاه با توپ و تانک نمی‌تواند کاری از پیش ببرد؛ نوک نیزه دشمن به سمت خانواده‌هاست و تلاش می‌کند با تهاجم فرهنگی از جمله ما‌هواره و فضای مجازی این کانون مهم را از هم بپاشاند.
وی یادآور شد: یکی از آفت‌های مهم برای کودکان و نونهالان، تلفن همراه است؛ خانواده‌ها باید نظارت و مراقبت بیشتری بر فرزندان خود در استفاده از این وسیله داشته باشند.
محمدی در پایان ضمن از مرادی، مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر در بحث توجه و تشویق ‌قرآن‌آموزان بخش آبدان، تقدیر کرد.
یادآور می‌شود، بخش آبدان یکی از بخش‌های شهرستان دیر در استان بوشهر در جنوب کشور ایران است.
رضا محمدی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بخش آبدان تجلیل ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سید امیر شوشتری در پیام خود آورده است: یکبار دیگر با فرا رسیدن اردیبهشت و معطر شدن هوا، شکوه و زیبایی گل‌های تماشایی عرصه تعلیم و تربیت که سال‌های ارزشمند عمر خود را صرف مبارزه با جهل و نادانی می‌کنند بیش از پیش جلوه گر می‌شود.

۱۲ اردیبهشت روز گرامیداشت کیمیاگرانی است که تمام وجود خود را صرف پرورش گل‌های سرسبد فردای ایران اسلامی کرده، در این مسیر بی ادعا و بی وقفه کوشیده اند و با روشن بینی و بصیرت برخواسته از آرمان‌های انقلاب، آینده‌ی این نظام مقدس را طرح ریزی می‌کنند.

وی در ادامه پیام خود نوشته است: روز معلم که همزمان است با سالروز شهادت استاد مطهری، روز پاسداشت همه خوبی‌هاست و هفته نکوداشت جایگاه بلند معلم، جایگاهی که همه مردم جامعه بالندگی و پرورش خود را مرهون تلاش‌ها و دلسوزی او می بیند؛ بهانه‌ای است تا بیاموزیم نیکی‌های بی دریغ و بی چشم داشت را. این بهانه را ارج نهاده، کوشش‌های بی شمار شما معلمان و فرهیختگان گرامی را در راه آموختن و پرورش فرزندان سرزمینمان سپـــــاس میگزاریم و در سالی که  جهش تولید با مشارکت مردم  نامیده شده، امید است با عزم و همتی همگانی و مشارکت گسترده در پیشبرد اهداف نظام مقدس تعلیم و تربیت ایران اسلامی گام برداریم.

شوشتری در پایان پیام خود آورده است: اینجانب روز معلم را به حضور تمامی معلمان و مربیان گرامی، اساتید راه دانایی، مدیران توانمند وزارت آموزش و پرورش و تمامی کسانی که در گذشته یا امروز قدمی در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم برداشته اند تبریک عرض نموده و تلاش‌های بی وقفه مدافعان عرصه علم، دانایی و عمل را گرامی داشته و برای جامعه گرانقدر آموزش و پرورش، سلامتی، پویایی و پیروزی‌های روز افزون را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • در مکتب تو همیشه شاگردم من
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم