Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی از تشکیل ۴۰ سرای نوآوری در سطح کشور خبر داد و گفت: این طرح در قالب طرح پایش آزاد با هدف توجه به ۴۰ چالش کشور انجام می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مردانی، مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اظهار داشت: تربیت مدیران و متخصصان هر کشور در دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی رقم می‌خورد و این مراکز تاثیر بسیار زیادی در مناسبات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور‌ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه مراکز آموزشی و پژوهشی کشورمان توسعه کمی و کیفی خوبی داشته است، عنوان کرد: برای همه دنیا روشن است که ایران در همه حوزه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته و بعد از انقلاب اسلامی توسعه خوبی پیدا کرد.

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شاهد رشد بیش از ۲۰ برابری به لحاظ کمی در خیلی از حوزه‌ها هستیم، تصریح کرد: پیشرفت‌های ما در حوزه دانش و در زمینه فناوری هسته‌ای بسیار چشمگیر است.

وی با اشاره به اینکه در خیلی از حوزه‌های فناوری با وجود تحریم‌ها جزء کشور‌های انگشت شمار و برتر دنیا هستیم، ادامه داد: با مدیریت جهادی میانگین رشد علمی کشور ۱۱ برابر جهانی شده و دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این زمینه سهم بسیار خوبی به خود اختصاص داده است.

مردانی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در پیکره آموز ش عالی سهم ویژه‌ای به خود اختصاص داده و به عنوان یکی از دانشگاه‌های حضوری جهان خدمات شایسته‌ای به کشور ارائه داده است، بیان کرد: زمانی که در کشور سونامی کنکور برای خانواده‌ها دغدغه‌هایی را ایجاد کرده بود، این دانشگاه توانست با بستری مناسب بسیاری از مشکلات مربوط به تحصیلات را حل کند.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در کنار دانشگاه‌های بعد از انقلاب مانند دانشگاه امام صادق (ره)، دانشگاه دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه امام حسین (ع) در جهت نهادینه کردن فرهنگ دینی گام‌های اساسی بردارد.

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهر زنجان به عنوان دیار غواصان دریادل و دارالمومنین معروف است، تصریح کرد: در دهه ۶۰ در این استان بودم و در محافل مذهبی و در آستان مقدس سید ابراهیم (ع) برای اعزام به جبهه‌ها در این استان به سر بردم و در لشکر عاشورا در حضور رزمندگان زنجانی بودم.

وی با اشاره به دیدار شهید قامت بیات در سال ۶۱ در منطقه شرحانی گفت: از آن زمان افتخار همکاری با ایشان را در لشکر حضرت علی ابن ابیطالب (ع) داشتم.

مردانی خاطرنشان کرد: آیت الله موسوی امام جمعه اسبق و فقید زنجان نقش ارزنده‌ای در رابطه با هدایت مردم استان داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در رأس هیئتی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در نشستی با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اظهار کرد: موفقیت‌های دانشگاهی با قدمت این واحد دانشگاهی از حیث علمی پژوهشی و فرهنگی چشمگیر بوده و با بهره‌گیری از هیئت علمی مجرب و تربیت بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموخته، منشأ خیرات فراوان برای شهرستان، استان و کشور است.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد:‌ حقیقتاً دانشگاه آزاد اسلامی در طول عمر پربرکت خود موفقیت‌های عظیمی را کسب کرده به نحوی که اکنون با مراجعه به هر یک از واحد‌های استانی این دانشگاه با حجم انبوهی از فعالیت‌های عظیم علمی، فرهنگی و آموزشی مواجه می‌شویم که حقیقتاً مایه مباهات است.

عموعابدینی بیان کرد: با توجه به تأکیدات مسئولان عالی‌رتبه نظام جمهوری اسلامی، آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار مسئولان وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است.

خدمات واحد کاشان به مجموعه علمی و اداری کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد ۴۰ ساله این واحد دانشگاهی گفت: هیئت علمی مجرب واحد کاشان که عمدتاً از دانش‌آموختگان دانشگاه‌های معتبر کشور هستند به همراه کارکنان اداری به لطف الهی توانستند خدمات شایان توجهی را به مجموعه علمی و اداری کشور داشته باشد.

میثم عرب‌زاده اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اکنون با بیش از ۱۰۰رشته تحصیلی و حدود ۶ هزار دانشجو به‌عنوان قطب آموزش عالی در نگین مرکزی ایران به توفیقات خوبی دست یافته و مجتمع مدارس سما با ۹ مدرسه از پیش‌دبستانی، متوسطه دوره اول و دوم، هنرستان تخصصی تربیت‌بدنی دختران، و هنرستان فنی و حرفه‌ای پسران با حدود ۲ هزار دانش‌آموز، و بیش از ۲۰۰ معلم و کادر اداری با ایجاد فضای رقابتی در شهرستان موجب کیفیت‌بخشی مراکز آموزشی از دبستان تا متوسطه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • طهرانچی: معماران دانشگاه آزاداسلامی پروژه مسکن دانشگاه را طراحی می‌کنند
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده