Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

دومین نشست خبری نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، فردا سه‌شنبه، ۴ دی ماه از ساعت ۱۳:۳۰ با حضور اهالی رسانه و مسئولان این جشنواره در محل پژوهشگاه رویان واقع در کاظم آباد، بنی هاشم برگزار می‌شود.

در این نشست که اهداف و برنامه‌های نهمین دوره این جشنواره اعلام می‌شود، نادر طالب‌زاده، دبیر، وحید جلیلی، مسئول شورای سیاست‌گذاری و سیدرسول منفرد، دبیر اجرایی این جشنواره حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، همزمان با ایام بزرگداشت حماسه مردمی «نه دی»، ۹ دی الی ۲۰ دی در تهران و دیگر نقاط کشور برگزار می‌شود. همچنین علاقمندان جهت دریافت و اکران فیلم‌های این جشنواره می‌توانند عبارت «ثبت نام» را به ۳۰۰۰۴۵۵۰ ارسال یا به Ekran.ammarfilm.ir مراجعه کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دی ماه رسانه دی ماه رسانه برگزار جشنواره عمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری

دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری در هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در هفته جاری دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری با حضور اعضای کانون عالی بازنشستگان و مدیران سازمان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد.

پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد که نشست این هفته احتمالاً آخرین جلسه رایزنی در مورد افزایش حقوق بازنشستگان خواهد بود و احتمال دارد تصمیمات تا آخر هفته قطعی و نهایی شود.

هفته گذشته نشستی در همین رابطه با حضور فعالان صنفی بازنشستگان و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان او برگزار شد که نتیجه‌ای در پی نداشت؛ بازنشستگان خواستار اجرای ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی و افزایش حقوق براساس هزینه‌های زندگی هستند.

دیگر خبرها

  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود
  • نشست «آسیب‌ها و بایسته‌های تبلیغ دین» برگزار می‌شود
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود