Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است صحبت‌های حاشیه‌ای سرمربی تیم ملی پیش از جام ملت‌ها تکراری است و او به دنبال بهانه‌جویی است.

طرفداری-ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال ایران درباره تساوی دیروز ایران-فلسطین در اردوی آماده‌سازی قطر اظهار کرد:

متاسفانه بازی پشت درهای بسته بود و امکان دیدن بازی وجود نداشت اما تیم ملی نباید مقابل فلسطین بازی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

حتی بازیکنان ذخیره ایران هم باید فلسطین را ببرند و این تیم، تیمی نیست که بخواهد برای ایران دردسرساز شود. حتی اگر شاگردان کی‌روش هم با تمام توان برابر فلسطین به میدان نرفته بودند، من کاری به تفاضل گل ندارم و باید حداقل این تیم را شکست می‌دادند. بازی با تیم‌هایی مثل فلسطین و لبنان تفکرات کی‌روش است. البته مشکلات مالی هم باعث شده که نتوانیم بازی دوستانه بهتری برگزار کنیم.

قاسمپور در خصوص مصاحبه‌های اخیر کی‌روش مبنی بر آرزوی ایرانی‌ها برای رسیدن به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا عنوان کرد:

سوابق نشان داده است کی‌روش پیش از هر تورنمنتی این بازی‌ها را در می‌آورد تا دست پیش بگیرد و اگر ناکام شود، بگوید به دلیل فلان مشکلات حذف شدیم. اگر هم که قهرمان شود، باز هم شکایت می‌کند و می‌گوید ما هم با حریفان جنگیدیم و هم با مشکلات داخلی. این حرف‌های کی‌روش جدید نیست و در گذشته هم بارها این سخنان را برای بهانه‌جویی به زبان آورده است.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان درباره سرانجام تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا تصریح کرد:

انتظار مردم قهرمانی است و من هم فکر می‌کنم قهرمان شویم. به هر حال تیم ملی ایران همیشه از شانس‌های اول قهرمانی بوده است زیرا همواره آن درون مایه لازم که بازیکن‌های بااستعداد باشند را داشته‌ایم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام با برتری مقابل تراکتور تبریز ۸۰ درصد راه دستیابی به قهرمانی را طی خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. قطعاً بازی با تراکتور در تبریز یک بازی سنگین است و اگر استقلال به برد برسد 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. استقلال در وضعیتی است که حق اشتباه ندارد و اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد امکان دارد که قهرمانی را از دست بدهد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر باخت این تیم برابر آلومینیوم را نادیده بگیریم باید گفت که آنها خوب نتیجه گرفته‌اند و فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارند، ولی استقلال باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند و استرس نتایج دیگر تیم‌ها را نداشته باشد. اینکه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، یک امتیاز مهم برای این تیم محسوب می‌شود، ولی مهم این است که آنها بابت نتایج رقیبان استرس یا نگرانی نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بازی در تبریز برای آبی‌پوشان آسان نیست، تصریح کرد: این درست است که تراکتور در این فصل بازی‌های مهم خودش را از دست داده و نیاز به زمان دارد تا شخصیت قهرمانی در این تیم شکل بگیرد، ولی من معتقدم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت و تراکتور می‌خواهد در تبریز و مقابل هوادارانش یک نتیجه خوب بگیرد. تراکتور بازیکنان تأثیرگذار و توانمندی دارد و استقلال قطعاً بازی آسانی نخواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: اگر این اتفاق باعث حل مشکلات مالی شود بسیار خوب است، چون حداقل اگر استقلال یا پرسپولیس به آسیا بروند و اجازه هزینه کردن برای جذب بازیکن خارجی را داشته باشند، می‌توانند با تیم‌های عربی تا حدودی رقابت کنند، ولی من معتقدم استقلال و پرسپولیس همچنان دولتی هستند و این اقدام فقط به این خاطر صورت گرفت که ما ملزومات AFC را رعایت کنیم. همه ما می‌دانیم مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دولتی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی