Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@07:00:09 GMT

برنامه دولت برای تسریع گازرسانی به روستاها

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۰۴۹۳۱

برنامه دولت برای تسریع گازرسانی به روستاها

دولت در لایحه پیشنهادی بودجه برای سال، ۱۳۹۸ در بند "د" تبصره یک برنامه‌ای را برای اتمام طرح‌های نیمه تمام گازرسانی پیش‌بینی کرده است.

به گزارش ایسنا، در این بند آمده است به منظور تسریع گازرسانی به روستاها و اتمام طرح (پروژه) های نیمه‌تمام گازرسانی به روستاها با اولویت تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان و خراسان جنوبی، وزارت نفت از طریق شرکت دولتی تابعه ذی‌ربط مکلف است از محل سهم ۱۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد شرکت ملی گاز ایران تا میزان ۱۵۰۰ میلیارد تومان اقدامات لازم را به عمل آورد.

بر اساس این گزارش، اتمام گازرسانی به شهرها و روستاهای سراسر ایران، یکی از اهداف وزارت نفت در دولت دوازدهم بود و درحال حاضر میزان بهره‌مندی مناطق شهری از گاز طبیعی ۹۷ درصد بوده است. بر این اساس، تا پیش از آغاز کار دولت یازدهم، تعداد روستاهای متصل به شبکه گاز، حدود ۱۴ هزار روستا بود که طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی مسوولان، این رقم به ۲۷ هزار روستا رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بودجه گازرساني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

منبع: ایفدانا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • افزایش حقوق سربازان اجرایی می‌شود؟
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند