Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@04:28:11 GMT

ارزش های انقلاب در یادواره شهدا تبیین شود

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۰۴۹۳۶

ارزش های انقلاب در یادواره شهدا تبیین شود

به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روزسه شنبه درجلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای این شهرستان افزود: شهدا با جانفشانی از عزت و شرف کشور ما دفاع کردند و ما با ادامه راه و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب می‌توانیم پاسدار این دلاوری‌ها باشیم.
وی بر وحدت آفرینی و مردمی بودن یادواره شهدای این شهرستان تاکید کرد و اظهارداشت: پاسداری و آشنایی نسل جوان از آرمان‌ها و رشادت های شهدا از دیگر اهداف برگزاری یادواره‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار گناوه افزود: در یادواره شهدا از تمامی ظرفیت های شهرستان استفاده و هر اقدامی لازم باشد باید عملیاتی و به نحو شایسته و باشکوه برگزار شود.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: به منظور برگزاری یادواره شهدای این شهرستان کمیته های متعدد تشکیل شده و همه تلاش خود را بکار خواهیم برد با همدلی و وفاق به نحو باشکوه انجام شود.
سرهنگ یاسین اکبا افزود: در برگزاری یادواره شهدا نباید نقش دولتی به آن بدهیم و تمرکز خود را بر مردمی بودن معطوف کنیم و آرمان های آن عزیزان را به نسل جوان معرفی و بازگو کنیم.
وی گفت: یادواره شهدای این شهرستان اوایل اسفندماه امسال در مصلای جمعه برگزار و برنامه های مختلفی پیش بینی شده است.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه اظهارداشت: باتوجه به این شهرستان افتخارمی کند هشت سردار شهید دارد انتظار می رود تندیس این عزیزان در ورودی شهر نصب شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای 230 شهید و 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم است.
6043/6164
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب استان بوشهر انقلاب دوران دفاع مقدس نسل جوان یادواره جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا


به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با بیان اینکه ماموریت ها، اجزا و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود گفت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره‌ها و کنگره‌ها مردمی برگزار شود.


حمید رضا محمدی فشارکی پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.


وی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، گفت: با وجود این مشکلات بعضی جا‌ها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود