Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بهمنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها از پنجم تا هفتم دی ماه جاری با حضور کشتی گیران برتر استان های مختلف ایران در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این پیکارها در وزنهای مختلف برگزار می شود، اظهار داشت: میثم نصیری، میثم حیدری و مهدی یاری فرد، کشتی گیران ملی پوش اعزامی زنجان به این رقابت ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهمنی، افزود: نصیری و حیدری در رشته آزاد و در وزن 70 کیلوگرم و یاری فرد نیز در رشته فرنگی و در وزن 63 کیلوگرم بر روی تشک خواهند رفت.
مسئول روابط عمومی هیات کشتی استان زنجان گفت: کشتی گیران اعزامی زنجان از سوی بهروز تلخابی و مهدی بیگدلی به عنوان مربی، هدایت و همراهی می شوند.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا از فدراسیون کشتی، این مسابقات به مدت سه روز و با 2 کیلوگرم ارفاق برگزار می شود که رقابت های اوزان 57، 61، 70 و 86 کیلوگرم آزاد و 55، 63 و 77 کیلوگرم فرنگی، 5 دی، مسابقات 79، 97 و 125 کیلوگرم آزاد و 60، 67، 82و 97 کیلوگرم فرنگی روز 6 دی ماه و رقابت های 65، 74 و 92 کیلوگرم آزاد و 72، 87 و 130 کیلوگرم فرنگی روز جمعه 7 دی برگزار می شود.
درحال حاضر قریب سه هزار و 500 ورزشکار در کشتی زنجان مشغول فعالیت و انجام تمرین زیر نظر مربیان مجرب و توانمند هستند که از این تعداد نزدیک 100 نفر پیشکسوت و مابقی نیز خردسال، نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال هستند.
ورزش کشتی که طرفداران زیادی نیز دارد در تمام شهرستان های این استان شامل خدابنده، زنجان، ابهر، خرمدره، ایجرود، ماهنشان، طارم و سلطانیه فعال است.
6084/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب استان های مختلف انتخابی تیم ملی کشتی ملی پوش وزن جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد

بازگشت محمدعلی گرایی به تیم ملی کشتی فرنگی ایران یعنی این که نماینده ایران در مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2024 در وزن 77 کیلو مشخص نیست و معلوم نیست از بین امین کاویانی نژاد، محمدرضا مختاری و محمدعلی گرایی، کدام کشتی گیر قرار است در المپیک حضور پیدا کند.

به گزارش طرفداری، برخلاف این ادعا که هر کس سهمیه المپیک گرفت خودش می تواند در المپیک حضور پیدا کند، در برخی اوزان شرایط اعضای تیم ملی کشتی در المپیک پاریس روشن نیست.

اگر فرض بر گرفتن سهمیه باشد، محمدرضا گرایی و حسن یزدانی سال قبل در مسابقات جهانی سهمیه المپیک را دریافت کرده اند اما هر 2 نفر باید در تورنمنت ها به میدان بروند و به خوبی کشتی بگیرند تا به مسابقات المپیک 2024 بروند.

بر این اساس باید گفت در مسابقات المپیک پاریس، فقط 4 نفر قطعا در تیم ملی کشتی ایران هستند: امیرحسین زارع، رحمان عموزاد، امین میرزازاده و هادی ساروی. البته به نظر می رسد حضور نفراتی مثل علیرضا مهمدی در 87 فرنگی و یونس امامی در 74 آزاد و بالاخره حضور امیرعلی آذرپیرا در 97 آزاد هم تقریبا قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور