Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@10:18:18 GMT

سرمربی کره‌ای ویتنام، مرد سال آسیا

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۰۵۴۷۴

سرمربی کره‌ای ویتنام، مرد سال آسیا

سرمربی تیم ملی ویتنام پارک هانگ سئو توسط اتحادیه روزنامه‌نگاران آسیا AJA به عنوان یکی از بهترین‌های آسیا در سال 2018 انتخاب شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پارک هانگ سئو سرمربی اهل کره جنوبی تیم ملی فوتبال ویتنام در حوزه "جامعه و فرهنگ" به عنوان یکی از بهترین آسیایی‌های سال 2018 انتخاب شده است. تیم ملی ویتنام با هدایت آقای پارک در سال جاری موفقیت‌های قابل توجهی بدست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی ویتنام با هدایت پارک در سال جاری بسیار موفق ظاهر شده و از جمله موفقیت‌های آن می‌توان به کسب مقام دوم رقابتهای زیر 23سال آسیا، قرار گرفتن بین چهار تیم اول در بازی‌های آسیایی و کسب عنوان قهرمانی جام سوزوکی اشاره کرد.

 

 

پارک پیش از این هم از طرف تلویزیون دولتی کره جنوبی به عنوان مرد سال انتخاب شده بود. اما اتحادیه روزنامه‌نگاران آسیا AJA علاوه بر پارک، شوکت میرزایف رئیس‌جمهوری ازبکستان را در حوزه سیاست، و کو بون مو رئیس سابق ال‌جی را در حوزه‌ی اقتصاد به عنوان بهترینهای آسیا در سال 2018 انتخاب کرده است.

 

اشرف دالی رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران آسیا به خبرنگاران گفت:" این افراد بعد از بحث و بررسی توسط رهبران اتحادیه و با رای نمایندگان کشورهای مختلف آسیایی در اتحادیه برگزیده شده‌اند و من به این وسیله به کسانی که این جوایز را بدست آورده‌اند تبریک می‌گویم".

 

ویتنام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویتنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش در تورنمنت چهار جانبه ویتنام / فیلم

درگیری شدیدی میان بازیکنان فوتسال ایران و مراکش در تورنمنت چهار جانبه ویتنام شکل گرفت که ویدیو آن را مشاهده می کنید.

دانلود (8.3MB)

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش
  • درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش در تورنمنت چهار جانبه ویتنام / فیلم
  • ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!