Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:31:56 GMT

انفجار تانکر نفت در حمیل خسارت جانی نداشت

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۰۵۹۴۷

انفجار تانکر نفت در حمیل خسارت جانی نداشت

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ 'محمد حیدری' روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت 9 صبح امروز (سه شنبه - 4 دی) در محل فرودگاه اضطراری واقع در 10 کیلومتری محور اسلام آبادغرب به حمیل رخ داد.
وی افزود: در این حادثه ابتدا تانکر نفت کش بر اثر ترکیدن لاستیک جلو واژگون و راننده نیز پس از زخمی شدن در داخل کامیون حبس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حیدری یادآوری کرد: به محض وقوع این حادثه و اطلاع به پلیس، از آن جایی که احتمال انفجار وجود داشت ماموران پلیس راه حمیل در کمتر از پنج دقیقه بر سر صحنه حاضر و با وجودی که هر لحظه امکان وقوع خط انفجار می رفت به هر شکل ممکن راننده را خارج می کنند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: هنوز لحظاتی از خارج کردن راننده تانکر نفت کش نگذشته بود که این خودرو به دلیل اشتعال موادنفتی منفجر شد.
وی با قدردانی از تلاش شجاعانه ماموران پلیس راه شهر حمیل، گفت: همکاران ما هدفی جز خدمت به مردم ندارند و برای این کار حتی جان خود را نیز فدا می کنند.
سرهنگ حیدری همچنین در پایان از مردم حاضر در صحنه حادثه که سریعا پلیس را در جریان قرار دادند نیز قدردانی کرد.
جاده اسلام آباد به حمیل، راه ارتباطی استان کرمانشاه به استان های ایلام، لرستان و خوزستان است و یکی از راه های پرتردد می باشد.
7458/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب حبس خودرو رئیس پلیس راه استان ماموران پلیس نفت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ امیر طالبی با اشاره به اینکه قرار دادن خودرو در اختیار نوجوانان فاقد گواهینامه جرم محسوب می‌شود گفت: بی توجهی به جلو راننده خودروی سواری و نداشتن گواهینامه مجاز رانندگی، قاتل جان عابر پیاده ۷۵ ساله شد. 
وی با اشاره به اینکه راننده پراید ۱۱۱ دختری ۱۷ ساله و فاقد گواهینامه بوده است بیان کرد: نداشتن توجه به جلوی راننده، نداشتن تسلط کافی بر خودرو و برخورد شدید با عابر پیاده منجر به فوت خانم ۷۵ ساله شد. 
سرهنگ طالبی گفت: بی توجهی به جلو در رانندگی عامل اصلی تصادفات است که باعث می‌شود که حواس راننده از رانندگی پرت شود.

دیگر خبرها

  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم