Web Analytics Made Easy - Statcounter

«الیاس علی اکبری» برنده مدال طلای مسابقات جاکارتا از سوی فدراسیون جهانی کوراش، بهترین کوراش کار سال ۲۰۱۸ جهان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسفراین؛ الیاس علی اکبری، پهلوان اسفراینی توانست در سال 2018 میلادی مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در هند و طلای بازی های آسیایی جاکارتا را از آن خود کند و بر همین اساس از سوی فدراسیون جهانی کوراش به عنوان بهترین ورزشکار مرد در سال 2018 انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«الیاس علی اکبری» متولد 10 اسفند 1366 در شهرستان اسفراین است و  15 سال است که ملی پوش می باشد.

 

وی مسابقات کوراش را از سال  2004 در تیم ملی جوانان آغاز کرد و تاکنون مدال های رنگین ملی و بین المللی زیادی برای کشور کسب کرده است.

 

علی اکبری، کسب دو مدال طلای قهرمانی آسیا، یک طلا و یک برنز بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا، طلای بازی های آسیایی و برنز قهرمانی جهان را در کارنامه افتخارات خود دارد.

 

خراسان شمالی و اسفراین  مهد کشتی باچوخه است که این کشتی شباهت زیادی با فنون رشته جودو و کوراش دارد.

 

پایان پیام/639

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی شاهرودی مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان هفته پژوهش شب یلدا شیراز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بودجه حماسه 9 دی بهترین کوراش کار جهان فدارسیون جهانی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد

نواک جوکوویچ تنیسور صربستانی به عنوان بهترین ورزشکار جهان در ۲۰۲۴ انتخاب شد. او براى پنجمين بار است که این جایزه را دریافت کرده است و به ركورد راجر فدرر تنیسور سوئیسی رسيد. 

آیتانا بونماتی ستاره فوتبال اسپانیا نیز در بخش زنان این جایزه را تصاحب کرد.

جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید هم جایزه استعداد برتر را گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول