Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: آیت الله هاشمی شاهرودی بیش از 30 مجلد عنوان کتاب دارند که البته برخی از این عناوین چند جلدی است همچنین در مباحث فقهی و اصولی نوآوری‌های زیادی داشتند که امیدواریم همه حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها بتوانند از نوآوری‌های علمی ایشان بهره مند بشوند.

حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، ضمن تسلیت درگذشت حضرت آیت ‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بیان داشت: رحلت این عالم ربانی موجب تاثر شدید همه ما و مردم ایران و علما و دست اندرکاران دستگاه قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: ایشان ضمن اینکه فقیهی نواندیش، هوشمند و در تراز مرجعیت بود در زمینه خدمت به انقلاب و جمهوری اسلامی ایران نیز از هیچ کوششی فروگذار نبود.

حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی ادامه داد: فقدان این فقیه نواندیش و با ارزش را خسارتی بزرگ برای حوزه‌های علمیه، جمهوری اسلامی و مردم مسلمان است و امیدواریم خداوند متعال به خانواده ایشان صبر واجر جزیل عطا بفرماید و ان‌شاءالله در ازای این روح بلند و در ادامه راه این بزرگوار، علمای بزرگی برای آینده به حوزه‌ها و جمهوری اسلامی اهدا بفرماید.

حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی ضمن اشاره به سوابق خدمات این فقیه ارزشمند بیان داشت: ایشان 10 سال ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی را به عهده داشتند و ریاست مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق، رئیس هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان، نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری ، عضو جامعه مدرسین از دیگر مسئولیت‌های ایشان بود.

وی اظهار کرد: مجموع این خدمات حقیقتا برای ایشان ذخیره بزرگی است و امیدواریم خداوند متعال با فضل بیکرانش پذیرای این روح بلند بوده و ایشان در رحمت واسعه الهی و همنشین با امام (ره) و شهدای انقلاب قرار گرفته باشند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه در پایان بیان داشت: علاوه بر موارد ذکر شده ایشان بیش از 30 مجلد عنوان کتاب دارند که البته برخی از این عناوین چند جلدی است همچنین در مباحث فقهی و اصولی نوآوری‌های زیادی داشتند که امیدواریم همه حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها بتوانند از نوآوری‌های علمی ایشان بهره مند بشوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون فرهنگی پیام رحلت حوزه های علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی

مدیر آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در این دوره ۳۵ درصد افزایش داشته است گفت: در این جشنواره یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز متوسطه دوره اول در ۱۳ محور با هم رقابت کردند.

به گفته‌ی سیدمحمدموسوی توجه به دستاورد‌های علمی و عملی دانش آموزان، کاربردی کردن آموخته‌ها و شکوفایی و شناخت استعداد‌ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی