Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@01:57:32 GMT

جشنواره مبل رهنان در حال برگزاری است

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۰۶۰۸۹

جشنواره مبل رهنان در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حمید اشرفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این که منطقه 11 شهرداری اصفهان دارای 7 محله مهم است، اظهار کرد: محله جهانشاه، محله زاجان، محله طاحونه، محله ماشاده و درب میدان از جمله محله‌های منطقه 11 شهرداری اصفهان است.

وی با اشاره به محور گردشگری رهنان افزود: برای توسعه محور گردشگری رهنان، آزادسازی کارخانه روغن نباتی ناز، احداث بوستان برنامه‌های آیینی، ایجاد مانژ اسب‌سواری، احداث باغ بستنی، احداث نخستین سینمای غرب اصفهان و احداث زمین ورزشی روباز صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: افتتاح بزرگ‌ترین پارک شمال غرب اصفهان در زمینی به مساحت 52 هزار متر مربع مزین به نام شهدای مدافع حرم، افتتاح خیابان شهید سردار تقی‌یار، ساخت مستند رهنان و ایجاد مبلمان شهری از جمله اقدامات انجام‌شده در منطقه رهنان است.

اشرفی با بیان این که 50 برنامه فرهنگی در سال 97 در منطقه 11 شهرداری اجرا شد، خاطرنشان کرد: تملک ابنیه محور گردشگری رهنان، بازسازی آن‌ها و احداث محور گردشگری غرب اصفهان در سال 98 با بودجه‌ای بالغ بر 5 میلیارد تومان اجرا می‌شود.

مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان اذعان کرد: محور گردشگری رهنان در تلاقی محلات رهنان شکل گرفته و 4 محله این منطقه در محله‌ای به نام درب میدان به یکدیگر تلاقی می‌شوند.

وی ادامه داد: هویت‌بخشی و احیای حمام تاریخی رهنان در دستور کار است و سنت‌هایی که در گذشته در این حمام‌ مرسوم بوده هم‌اکنون برای بازدیدکنندگان بازسازی شده است؛ حوضچه‌های نمک و لجن و حوضچه‌های ماهی برای گردشگری سلامت در این حمام به نمایش گذاشته می‌شود.

اشرفی با بیان این که برنامه‌های سنتی و آیینی حمام رهنان در این موزه اجرا خواهد شد، تصریح کرد: حمام حنابندان، حمام چله‌گری، حمام‌زائو، حمام خروج از عزا به صورت نمایشی در حمام رهنان برای جذب گردشگر و توریست خارجی احیا می‌شود.

وی عنوان کرد: در طبیب‌خانه حمام رهنان با استفاده از متخصصان طب سنتی از طب سنتی استفاده می‌شود؛ داروخانه سنتی و گیاهان دارویی نیز در این حمام احداث می‌شود.

مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان تأکید کرد: در حمام رهنان مکانی با عنوان «غریب‌خانه» پیش‌بینی شده تا مسافران بتوانند با استفاده از این مکان پس از استراحت نقل مکان کنند؛ سفره‌خانه‌های سنتی نیز با احیای مکان‌های سنتی در رهنان احیا خواهد شد.

اشرفی در پایان بیان کرد: بستی رهنان طرفداران زیادی داشته و در مجامع خارجی مطرح شده و به خوبی جایگاه خود را پیدا کرده است؛ جشنواره مبل رهنان از یکم آذرماه 97 تا پایان سال در خیابان شریف رهنان در حال برگزاری است تا موتور محرکی برای بازار مبل رهنان باشد که تبلیغات لازم در این خصوص نیز انجام شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان تبلیغات شهرداری گردشگری موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق

شهردار اصفهان در احکامی تغییرات جدید در مدیران شهرداری اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر این اساس روح‌الله ابوطالبی به‌عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان، مصطفی مرادیان‌نژاد به‌عنوان مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، محمدباقر کلاهدوزان به‌عنوان مدیر پروژه پارک شرق اصفهان و نادر آخوندی به عنوان مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان منصوب شدند.

روح‌الله ابوطالبی کارشناس ارشد مدیریت دولتی است که در کارنامه فعالیت خود معاون خدمات شهری منطقه سه شهرداری اصفهان، معاون خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری اصفهان و معاون خدمات شهری و امور مشترکین سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان و مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان را ثبت کرده است.

محمدباقر کلاهدوزان نیز پیش از این مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان بود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان و مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان از جمله سوابق نادر آخوندی است.

کد خبر 745653

دیگر خبرها

  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی
  • برگزاری جشنواره فرهنگی رود و ریل در استان لرستان