Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجدالدین معلمی دبیران علمی یازدهمین جشنواره بین المللی شعر و داستان انقلاب را منصوب کرد. ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، مجدالدین معلمی، معاون هنری حوزه هنری، طی حکمی محمدمهدی سیار را به عنوان دبیر علمی بخش شعر و ساسان ناطق را به عنوان دبیر علمی بخش داستان یازدهمین دوره جشنواره شعر و داستان انقلاب اسلامی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی سیار متولد یکم تیر 1362 در زاهدشهر فسا است. او دارای مدرک دکترای فلسفه از دانشگاه تربیت مدرس و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد الهیات با گرایش فلسفه در دانشگاه امام صادق است. عنوان رساله دکتری او «عروض وجود بر ماهیت نزد ابن سینا با تأکید بر انتقادات ابن رشد» و عنوان پایان‌نامه کارشناسی ارشد او «صورت‌بندی نظریه ادبی براساس مبانی حکمت صدرایی» بوده‌ است.

وی نخستین کتاب خود را در سال 1388 با عنوان «بی‌خوابی عمیق» در انتشارات سوره مهر منتشر و جایزه سرو بلورین جشنواره بین‌المللی شعر فجر را در سال 1387 را برای آن دریافت کرد. مجموعه غزل‌ «حق‌السکوت» او نیز جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را در دوره بیست و نهم آن به دست آورد و مجموعه شعر «رودخوانی» نیز دیگر اثر او است که شامل اشعار نیمایی و کلاسیک می شود.

شعر آرمان‌خواه روشن‌بین/ عرفان‌پور: شعر انقلاب محدود به موضوعات سیاسی نیستجشنواره‌های بین‌المللی شعر و داستان انقلاب ادغام شدنددیگر نگران داستان انقلاب نیستم+ عکس و فیلم

ساسان ناطق متولد آذر 1354 تبریز است. اولین مجموعه داستان او با عنوان «وقتی جنگ تمام شود» رتبه تقدیری دهمین جشنواره انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس، رتبه برتر تألیف جشنواره تولیدات مراکز استانی و رتبه برگزیده جشنواره «گام اول» را نصیب این نویسنده کرده است. ناطق کارشناسی مدیریتی دولتی دارد و داستان‌نویسی را از سال 1374 شروع کرده است. داستان‌های او رتبه اول جشنواره‌های «شب‌های شهریور»، «جایزه ادبی اصفهان» و «جشنواره شعر و داستان جوان کشور» را کسب کرده است.

مجموعه داستان «در آفریقا همه چیز سیاه است» و رمان نوجوان «قوش» از دیگر آثار این نویسنده است. یازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر و داستان انقلاب همزمان با هفته هنر انقلاب فروردین 98 برگزار خواهد شد. برگزاری این رویداد را مؤسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری برعهده دارد.

انتهای پیام/

R1013197/P1013197/S4,35/CT12 واژه های کاربردی مرتبط محمدمهدی سیار حوزه هنری ادبیات انقلاب اسلامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدمهدی سیار حوزه هنری ادبیات انقلاب اسلامی محمدمهدی سیار حوزه هنری ادبیات انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی – هنری اتقان در احکامی نوشت:

تعامل با معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکیل دبیرخانه متمرکز، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی، ارتباط با مخاطبان و نشر آثار هنرمندان و گسترش فرهنگ کار و تلاش از طریق انجام امور رسانه‌ای، از جمله اهدافی است که دبیر جشنواره اتقان از دبیر اجرایی و مدیر روابط عمومی این جشنواره خواسته است.

امیرحسین شفیعی، تهیه کننده و کارگردان تئاتر، مدیر فرهنگی و دارای نشان درجه۲ هنری و مدرک کارشناسی مدیریت فرهنگی است. شفیعی در کارنامه خود دبیر اجرایی تئاتر مهم بین المللی و ملی را به ثبت رسانده که جشنواره بین المللی تئاتر فجر یکی از آنها است.

مصطفی ساجدی نیز فعال‌رسانه‌ای و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران است. ساجدی سابقه سردبیری پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی و برنامه‌های تلویزیونی و همچنین معاونت خبر و اطلاع‌رسانی مرکز رسانه‌ای حوزه هنری انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد.
گفتنی است که فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «اتقان» با هدف ارتقای فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی از اسفند سال گذشته منتشر شد.

این جشنواره فرهنگی به منظور تولید محتوای ادبی – هنری در حوزه فرهنگ کار، ترویج و اشاعه مؤلفه‌های فرهنگ کار و حمایت و در بخش‌های هنر‌های تجسمی (پوستر و کاریکاتور)، عکاسی، طنز، شعر، نثر، استندآپ کمدی، ادبیات (شعر، داستانک، داستان کوتاه)، هنر‌های نمایشی (تئاتر خیابانی – تئاتر کوتاه (صحنه‌ای)) از هنرمندان به صورت سراسری برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره اتقان تا ۵ خرداد ماه اعلام شده و اختتامیه آن تیرماه امسال برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان